احمد خاتمی: اعضای خبرگان گرفتاری مردم را با تمام وجود درک می‌کنند

کدخبر: ۲۳۰۹۲۲
اقتصادنیوز: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: نمایندگان مجلس خبرگان مشکلات معیشتی و گرفتاری های مردم را با تمام وجود درک می‌کنند و در میان مردم هستند.
احمد خاتمی: اعضای خبرگان گرفتاری مردم را با تمام وجود درک می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سیداحمد خاتمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری پس از نشست هیئت رئیسه در مصاحبه‌ای اعلام کرد: موضوعی که در این نشست به تصویب رسید پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از سران قوا برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم به عنوان دستور کار اجلاس عمومی مجلس خبرگان است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در موضوع حل و فصل مشکلات معیشتی مردم با مسئولان سه قوه اتمام حجت کردند و این موضوع دستورکار ما در اجلاس خبرگان است.

سیداحمدخاتمی گفت: در نشست بین الاجلاسین اخیر که با حضور روسای کمیسیون‌های مجلس خبرگان برگزار شد بر پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات معیشتی مردم به عنوان خواست عمومی تاکید شد. در نشست هیئت رئیسه مجلس خبرگان تصریح شد که در اجلاس عمومی آینده اعلام شود که نمایندگان مجلس خبرگان مشکلات معیشتی و گرفتاری های مردم را با تمام وجود درک می‌کنند و در میان مردم هستند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان تاکید کرد: موضوع دیگری که بر آن تاکید شد این است که مردم بصیر ایران هوشیار باشند که ضدانقلاب بر خواسته‌های به حقشان سوار نشوند. ضدانقلاب فرصت طلبانه در پی آن است که با سوار شدن بر خواسته‌های به حق مردم در کشور آشوب ایجاد کنند و این آشوب گری ابزاری برای رسیدن به اهداف خائنانه آنان است.

وی همچنین گفت: در اجلاس آینده مجلس خبرگان دو طرح که از اجلاس قبل به کمیسیون آیین نامه ارجاع و در این کمیسیون ساماندهی شد مطرح می‌شود یکی از این طرح‌ها ایجاد یک کمیسیون جدید به کمیسیون‌های شش‌گانه کنونی است. بر این اساس کمیسیون سیاسی، فرهنگی، اقتصادی به دو کمیسیون شامل کمیسیون سیاسی، فرهنگی اجتماعی و کمیسیون اقتصادی تبدیل می‌شود که البته این باید در صحن علنی مطرح شود و رأی بیاورد.

سخنگوی هیئت رئیسه خبرگان  خاطرنشان کرد: درباره ساماندهی نطق های قبل از دستور نمایندگان مجلس خبرگان نیز پیشنهادهای سازنده ای مطرح شد که از کمیسیون آیین نامه ارائه شده و قرار است در دستورکار اجلاس آینده قرار بگیرد.

خاتمی برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها را دستورکار دیگر اجلاس خبرگان رهبری اعلام و اضافه کرد: با برگزاری این انتخابات اعضای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‌شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید