عضو کمیسیون اصل 90:

استیضاح تیم اقتصادی دولت در اولویت است

کدخبر: ۲۳۰۹۶۷
اقتصادنیوز؛ امیر خجسته با انتقاد از تعلل دولت در ترمیم تیم اقتصادی دولت هشدار داد که استیضاح تیم اقتصادی دولت در اولویت است.
استیضاح تیم اقتصادی دولت در اولویت است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ امیر خجسته در نشست علنی امروز (سه شنبه، 16 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: تذکر من به رئیس جمهور و سران سه قوه است تا با مردم صحبت کنند و راهکار اجرایی برای خروج از بحران اقتصادی را ارائه و تعیین تکلیف نمایند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکر من به وزیر اقتصاد و امور دارایی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: هر دوی این وزرا در اولویت استیضاح هستند، رئیس جمهور گفته بود که تیم اقتصادی دولت را تعیین تکلیف می کند، وزیران اقتصاد و تعاون هزینه های کلانی از بیت المال برای جلوگیری از استیضاح می کنند که این نیز یک نوع غارت بیت المال است.

عضو کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزرای اقتصاد و تعاون تبانی و رایزنی می کنند در حالی که می دانند عملکرد آنها در تیم اقتصادی دولت جز آشفتگی بازار چیزی دیگری نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر وزرای تعاون و اقتصاد نروند، مجلس برای آنها تعیین تکلیف می کند، ادامه داد: اینها در حال تبانی، رایزنی و بی حرمتی کردن به مجلس هستند، استیضاح تیم اقتصادی دولت در اولویت است زیرا نشان داده اند که عملکرد خوبی ندارند.

خجسته در پایان خاطرنشان کرد: فشاراقتصادی بر روی دوش مردم ناشی از عملکرد تیم اقتصادی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید