حضور ترلان پروانه در فیلم «رویای سهراب»

کدخبر: ۲۳۱۰۱۳
اقتصادنیوز: فیلم سینمایی «رویای سهراب» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی قوی تن از ده مرداد در لوکیشنی در جاده تهران - کاشان جلوی دوربین رفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از افکارنیوز، علی قوی تن کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی رویای سهراب، گفت: از دهم مرداد تصویربرداری فیلم را در جاده تهران - کاشان آغاز کرده ایم و احتمالاً ۶۰ جلسه تصویربرداری خواهیم داشت.

وی درباره لوکیشن‌های فیلمبرداری اظهار کرد: خانه‌های تاریخی کاشان و بادرود، باغ فین، روستای چنار و مکان‌هایی که سهراب سپهری در آن حضور داشته لوکیشن‌هایی خواهند بود که در آن‌ها تصویربرداری خواهیم کرد.

این کارگردان همچنین درباره بازیگران فیلم بیان کرد: خودم در نقش سهراب سپهری ایفای نقش خواهم کرد و بازیگرانی چون مهدی سلطانی، بهاره کیان‌افشار، ترلان پروانه، لاله اسکندری، مینا جعفرزاده، محمد برسوزیان، ابوالفضل میری، فروغ امجدی، غزاله اکرمی، داود خلیلی، شادی عزیزی و مهرداد داوری در فیلم سینمایی رویای سهراب حضور خواهند داشت.

قوی تن درباره حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر نیز اظهار کرد: اگر بتوانیم تا زمان برگزاری جشنواره فجر فیلم را آماده کنیم، حتما آن را به جشنواره ارائه خواهیم کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید