معاون سپاه: رسانه باید اعتماد مردم به حاکمیت را افزایش دهد

کدخبر: ۲۳۱۰۸۸
جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: جلب اعتماد بیشتر مردم نسبت به عملکرد مسئولان و حاکمیت یکی از وظایف مهم خبرنگاران و رسانه ها به شمار می رود.
معاون سپاه: رسانه باید اعتماد مردم به حاکمیت را افزایش دهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی قاسمی شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که توسط سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، افزود: میهن اسلامی ما از ظرفیت های بالایی در حوزه های اقتصادی برخوردار می باشد اما نقظه ضعف ما کم شدن اعتماد عمومی به مسئولان است که این مهم باید با تلاش بیشتر مسئولان و همچنین امیدآفرینی رسانه ها به جامعه برطرف شود. 
وی اظهار داشت: بحث اعتماد به حاکمیت باید با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی شفاف از سوی رسانه ها بازسازی شود و هر رسانه به تنهایی می تواند در این زمینه نقش مهمی ایفا کند. 
جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: باید رسانه ها در حوزه امیدآفرینی به جامعه فعال تر وارد شوند تا بتوانیم با استقامت از سختی ها عبور کنیم. 
قاسمی اضافه کرد: اگر هر کس در جهت اعتماد سازی و ایجاد امید در بین مردم سهم نقش خود را به خوبی عملیاتی کند و دولت نیز نظارت و مراقبت بیشتری داشته باشد و قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی به شکل بهتری عمل کند، عبور از تحریم های اقتصادی دشمن برای کشور آسان تر خواهد شد. 
مدیر مسئول هفته نامه صبح صادق ادامه داد: اگر دولت نظارت و مراقبتش ضعیف باشد خیلی از افراد به دنبال رویکرد دلالی می روند که این مساله برای کشور خطرناک خواهد بود. 
قاسمی اضافه کرد: کشور ما در تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به نسبت سال 90 در وضعیت بهتری قرار دارد و بدون شک در مدیریت تحریم بهتر عمل خواهد کرد و با وحدت و انسجام بیشتر و مدیریت بهتر از این مرحله به راحتی عبور کرده و نمی گذاریم دشمن به اهداف شوم خود برسد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید