پاسخ محسنی بندپی به اتهامات رستمیان در مجلس

کدخبر: ۲۳۱۱۵۶
اقتصادنیوز: رییس سازمان بهزیستی گفت: فردی که آقای رستیمان به عنوان مدیر برای بهزیستی استان معرفی کرده بود فاقد شاخص‌های لازم بوده و در کمیته انتصابات رای لازم را کسب نکرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محسنی بندپی در پاسخ به اتهامات مطرح شده از سوی نماینده سلسله و دلفان  علیه سازمان بهزیستی گفت : علت این اتهامات این است که فردی که آقای رستیمان به عنوان مدیر برای بهزیستی استان معرفی کرده بود فاقد شاخص‌های لازم بوده و در کمیته انتصابات رای لازم را کسب نکرد.

وی گفت: میزان اشتغال تحقق یافته در استان لرستان بیش از برنامه مصوب است و عملکرد و اعداد و ارقام نشانگر تحقق اهداف مورد نظر و حتی بیش از برنامه‌های مصوب است.

بندپی اظهار داشت: بدون هیچ‌گونه تشریفاتی در استان لرستان و حتی حوزه انتخاباتی آقای رستمیان حضور یافتم و مشکلات را بررسی و برنامه‌ها را پیگیری کردم.

وی در پاسخ به اتهاماتی مبنی بر انجام سفرهای خارجی گفت: اینجانب در چارچوب ارایه خدمات جهوری اسلامی در قالب حمایت از معلولین که مصوبه مجلس هم هست در صحن سازمان ملل حضور یافتم و گزارش این دستاوردهای بزرگ را ارایه دادم آیا این سفر تشریفاتی است؟

بندپی ادامه داد: از ابتدای سال به شهادت نمایندگان استان سیستان و بلوچستان چندین بار در این استان برای پیگیری مسائل و مشکلات حوزه بهزیستی حضور یافتم و نمایندگان این استان می‌توانند در این خصوص اظهار نظر کنند که آیا این حضور تشریفاتی بوده است؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید