تشریح شرایط جلسه استیضاح وزیر تعاون در جلسه علنی مجلس

کدخبر: ۲۳۱۲۱۲
اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شرایط جلسه علنی مجلس را در خصوص استیضاح وزیر تعاون، رفاه و کار اجتماعی تشریح کرد.
تشریح شرایط جلسه استیضاح وزیر تعاون در جلسه علنی مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 17 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نمایندگان متقاضی استیضاح در 10 محور مطالب خود را بیان خواهند کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس مواد 112 و 227 آیین نامه داخلی در جلسه استیضاح وزیر نمایندگان 2 ساعت زمان دارند که در خصوص استیضاح وزیر در صحن علنی مجلس مطالب خود را بیان کنند و این امکان وجود دارد زمان مذکور بین نمایندگان تقسیم شود.

یوسف نژاد افزود: براساس برنامه مقرر شده آقایان مسعود گودرزی، علیم یارمحمدی، سید قاسم جاسمی، علی اکبری، نگهبان سلامی، رنجبرزاده، حسن نوروزی و امیر خجسته از نمایندگان مجلس در خصوص استیضاح در 90 دقیقه مطالب خود را بیان کنند و آقایان پورابراهیمی داورانی و علی رستمیان نیز بعد از صحبت های وزیر تعاون مطالب خود را بیان کنند.

وی ادامه داد: ربیعی وزیر تعاون در جلسه استیضاح امروز براساس آیین نامه می تواند در 2 ساعت در صحن علنی مجلس از خود در خصوص استیضاح دفاع کند و رئیس جمهور نیز می تواند در نشست استیضاح یک ساعت مطالب خود را بیان کند که در این راستا از رئیس جمهور دعوت رسمی شده است.  

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ربیعی وزیر تعاون می تواند برای دفاع از خود در جلسه استیضاح بخشی از زمان را به یک یا دو نماینده مجلس در صحن علنی ارائه کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید