موافق استیضاح/ رنجبرزاده: چرا روزنه‌های فساد را به سمت مجلس هدایت می‌کنید؟

کدخبر: ۲۳۱۲۱۵
اقتصادنیوز: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بگذاریم وزیران ضعیف در دولت باقی بمانند چرا که این امر موجب می‌شود دولت و نظام هم ضعیف شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی استیضاح وزیر رفاه به عنوان یکی از متقاضیان استیضاح، اظهار کرد: من تصمیمی برای استیضاح آقای ربیعی نداشتم و جزو امضاکنندگان اولیه هم نبودم اما در روزهای اخیر اتفاقاتی افتاد و اخباری به هیات رییسه مجلس واصل شد که بر خود تکلیف دانستم که استیضاح را امضا کنم.

وی با طرح این سوال که ماندگاری در وزارت به چه قیمتی است؟ افزود: مجلس، خانه ملت و امید ملت است و قداست و پاکی دارد، چرا روزنه‌های فساد را به سمت مجلس هدایت می‌کنید؟ زیرمجموعه آقای ربیعی مباحث و مسائلی را مطرح کردند که نمایندگان را به چالش فساد ببرند، این ظلم به خانه ملت است. مگر مسئولیت چیست که اینقدر باید تلاش کنیم به هر قیمتی در آن بمانیم.

رنجبرزاده ادامه داد: وزیر نفت کمک‌هایی به حوزه‌های انتخابیه می‌کند و زمانی که استیضاح ایشان مطرح می‌شود همه این کمکها را می‌بندد به خاطر اینکه شرف و حیثیت دولت بالاتر از زد و بندی است که شما مرتکب آن می شوید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خطاب به وزیر رفاه، گفت: اگر ما امروز می‌گوییم شما نباشید، بر اساس مستندات است. طی کمتر از ۹ ماه دولت ۲۲۰ هزار شغل واقعی ایجاد کرده این در حالی است که  برای یک سال یک میلیون شغل تحقق شده، ما درد و رنج مردم را احساس می‌کنیم،‌ مردم ما مظلوم و محروم هستند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: من دوست دارم رییس‌جمهور بتواند با یاران قدرتمند و قوی به دولت خدمت کند، نباید بگذاریم وزیران ضعیف در دولت باقی بمانند، این موجب می‌شود دولت و نظام ضعیف شوند. باید به دولت کمک کنیم.

رنجبرزاده اضافه کرد: منابع وزارت رفاه ۸۸ هزار میلیارد تومان است و درآمد آن هم کمی بیشتر از این رقم است، با این وضع کارگران و بازنشستگان به چه چیزی امید داشته باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید