شارژر بی سیم دوگانه برای پرچمداران سامسونگ

کدخبر: ۲۳۱۴۳۴
اقتصاد نیوز: سامسونگ اخیرا جدیدترین عضو سری گوشی‌های پرچمدارش را با نام گلکسی نوت 9 معرفی کرد.
شارژر بی سیم دوگانه برای پرچمداران سامسونگ

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو،این کمپانی مدعی شده‌ پرچمدار جدیدش می‌تواند نماد برترین فناوری‌ها و نوآوری‌های‌ تعیین‌کننده در صنعت تلفن همراه باشد. حال این کمپانی از پد شارژ بی سیم جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند همزمان دو گجت از پرچمداران سامسونگ را شارژ نماید. ضمن اینکه ویژگی‌های تازه‌ای نیز برای استفاده از پرچمدار جدید با داک های دکس سامسونگ طراحی شده است.

 

سامسونگ با معرفی پد شاٰرژ دایره‌ای جدید خود در واقع رقیبی برای پد شارژ بی سیم اپل یعنی ایرپاور آفریده است. شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ که Wireless Charger Duo نام دارد شاید به زیبایی ایرپاور نباشد اما توانایی شارژ سریع و بی سیم دو گجت را دارد که یکی از آنها در حالت افقی و دیگری در حالت عمودی قرار خواهند گرفت. بدین ترتیب کاربران می‌توانند گوشی پرچمدارشان را به همراه ساعت هوشمند گلکسی واچ خود شارژ کنند.

 

 

علاوه بر این کاربر می‌تواند  از Dex مخصوص سامسونگ برای استفاده این گوشی بهره گرفته و تجربه‌ای کاملا شبیه کامپیوترهای خانگی را برای خود رقم بزند. کاربران می‌توانند روی متن‌های خود کار کرده، عکس‌ها را ویرایش کنند یا حتی برنامه مورد علاقه‌شان را تماشا کنند. جالب اینجاست که همه این کارها توسط خود گوشی انجام خواهد شد.

 

 

اکنون می‌توان Dex سامسونگ را با آداپتورهای HDMI جدیدی تجربه کرد که حمل آنها هم بسیار ساده است. گلکسی نوت 9 در صورت اتصال به مانیتور می‌تواند یک کامپیوتر خانگی مجازی ایجاد کرده و حتی به صفحه نمایش ثانویه کاملا فعال تبدیل شود. کاربر می‌تواند همزمان با تماشای ویدیو، با قلم S Pen خود یادداشت برداشته و یا از صفحه گلکسی نوت 9 به عنوان ترک‌پد برای راست کلیک کردن، انتقال فایل و استفاده از چندین پنجره روی مانیتور استفاده کند. باید گفت کار با گوشی هرگز تا این حد ساده نبوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید