سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

از آمریکا یک فرد قانونمند بیاید تا با او مذاکره کنیم

کدخبر: ۲۳۱۵۳۰
اقتصادنیوز؛ حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس درباره پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با رهبران ایران گفت: معتقدیم از آمریکا یک مرد قانونمند و قانونمدار بیاید تا ما با وی مذاکره کنیم و الا مذاکره با یک انسان خود بزرگ‌بین و بی ثبات ارزشی ندارد.
از آمریکا یک فرد قانونمند بیاید تا با او مذاکره کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ حسن نوروزی در خصوص پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران، گفت: کسی که بخواهد یک تجربه را بار دیگر امتحان کند حتما پشیمان خواهد شد، ما با دولت آمریکا در قالب 5+1 در برجام مذاکره کردیم اما ترامپ به صورت یک طرفه از آن فرار کرده و خارج شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اظهار کرد: خروج ترامپ از برجام نشانه عدم صداقت مسئولان آمریکا در برخورد با کشورمان است، لذا اکنون که اعلام کرده می‌خواهد با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند با چه اطمینانی می‌توان با وی مذاکره کرد که بار دیگر بعد از مذاکرات خلاف تمام توافقات عمل نکند.

وی ادامه داد: معتقدیم از آمریکا یک مرد قانونمند و قانونمدار بیاید تا ما با وی مذاکره کنیم و الا مذاکره با یک انسان خود بزرگ‌بین و بی ثبات ارزشی ندارد.

نوروزی همچنین با اشاره به شکایت ایران از آمریکا در دادگاه لاهه هم تصریح کرد: احتمال پیروزی جمهوری اسلامی ایران در پرونده شکایت از آمریکا وجود دارد، دستگاه دیپلماسی باید تلاش خود را انجام دهد. آمریکا به ویژه ترامپ ثابت کرده که قابل اعتماد نیست زیرا ثباتی در رفتار خود ندارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید