علاقه رییس کل بانک مرکزی ایران به اینستاگرام+ جزییات و تعداد فالوئرها

کدخبر: ۲۳۱۵۶۶
اقتصاد نیوز:عبدالناصر همتی جدید ترین سکاندار بانک مرکزی است و چندی پیش به عنوان جانشین ولی الله سیف، ریاست کل بانک مرکزی ایران را بر عهده گرفت. وی فعالیت خوبی را در اینستاگرام و توییتر در دستور کار قرار داده و به نظر میرسد که به مقولات سایبر دیپلماسی و دولت الکترونیک و توسعه پایدار، علاقه شایانی دارد.
علاقه رییس کل بانک مرکزی ایران به اینستاگرام+ جزییات و تعداد فالوئرها

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از روزیاتو، همتی را باید یکی از قدیمی ترین مسئولان اقتصادی و سیاسی کشور دانست که خیلی در اخبار و رسانه ها دیده نشده و بیشتر در کسوت فعالیت های پولی و بانکی فعالیت میکرد. ۱۵ سال رییس کل بیمه مرکزی ایران و مدیرعامل اسبق بانک ملی و رییس سابق شورای هماهنگی بانک ها، از جمله مسئولیت های پیشین آقای دکتر ناصر همتی است. او پیش از انتصاب به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی توسط حسن روحانی، در شبکه های مجازی فعالیت های گسترده ای داشت اما خیلی مورد توجه رسانه ها قرار نمیگرفت.

حتی اکنون که چند هفته از ریاست دکتر عبدالناصر همتی به عنوان رییس کل بانک مرکزی ایران میگذرد، شمار فالورهای اینستاگرامش هنوز به رقم ۱۰ هزار نفر نرسیده و به صورت جسته گریخته، اینستانوشته های آقای رییس کل که این روزها، اظهاراتش بازار ارز و سکه و بورس را به راحتی بالا پایین میکند، در رسانه های مجازی و نوشتاری منعکس میشود. به نظر میرسد در هفته های آینده شاهد افزایش روند مخاطب پذیری صفحه اینستاگرام رسمی رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی باشیم و فعالان بازار ارز و سکه و طلا و بورس و وارد کنندگان و صادر کنندگان، یکی از صفحاتی که در اینستاگرام و توییتر دنبال خواهند کرد، صفحه آقای دکتر همتی خواهد بود.

خواهد بود.

اینستاگرام رییس کل بانک مرکزی عبدالناصر همتی

صفحه اینستاگرام رییس کل جدید بانک مرکزی:‌ دکتر عبدالناصر همتی در مرداد ماه ۹۷

دکتر همتی همچون دکتر مجید قاسمی، رییس کل سابق بانک مرکزی و مدیرعامل کنونی بانک پاسارگاد، چهره اقتصادی تخصصی است و جامعه اقتصادی کشور به انتصاب وی خوش بینانه نگاه میکند. اگر چه همچنان رگه های بی اعتمادی بازار به سیاست های اولیه و ثانویه ارزی و پولی و بانکی بانک مرکزی در زمان صدرات سیف و بهمنی، اعتماد عمومی را به اجرای صحیح و اتخاذ تدابیر ویژه در روزگار اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایران، بدبین کرده است.

در گزارش امروز روزیاتو نگاهی داریم به جدید ترین اینستانوشته های رییس کل جدید بانک مرکزی. نکته ای که باید درباره اینستاگرام آقای دکتر همتی عنوان کنیم آن است که ایشان در هفته دوم مرداد ماه، فقط ۹ نفر را فالو کرده و امکان کامنت گذاری را زیر کلیه پست ها مسدود کرده است. همانند روشی که علی کریمی و مهناز افشار و برخی دیگر از سلبریتی های ایرانی اینستاگرام، در دستور کار قرار داده اند. امیدواریم جناب دکتر همتی، مصداق منتقد انتقاد گریز مجازی نباشد.

تصویر حکم انتصاب دکتر همتی به ریاست کل بانک مرکزی ایران توسط حسن روحانی- رییس جمهور

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید