فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

احمدی‌نژاد خود را رهبر جریانی می‌داند که به خیابان‌ها می‌ریزند

کدخبر: ۲۳۱۵۷۸
اقتصادنیوز؛ محمد کیانوش راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره پیام ویدئویی احمدی‌نژاد که در آن خواستار کناره‌گیری رئیس جمهوری شده بود گفت: احمدی نژاد خود را رهبر جریانی می داند که در آینده نزدیک به صورت گسترده با ریختن در خیابان ها به فتح مناصب، مسئولیت ها و برخورد با مقامات کشور منجر خواهد شد.
احمدی‌نژاد خود را رهبر جریانی می‌داند که به خیابان‌ها می‌ریزند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرناپلاس؛ محمد کیانوش راد، نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی میگوید: سخنان احمدی نژاد را می توان از چهار وجه بررسی کرد، اول به عنوان کسی که خود مسئولیت این کشور را داشته است چرا که ادعای چنین، فرار رو به جلو و پنهان کردن همه خرابی ها و فرصت سوزی هایی است که ایران را به پرتگاه سقوط رساند و اگر قرار است کسی در این حد سخن بگوید اول باید صداقت و توانمندی خود را ثابت کند. 

کیانوش راد همچنین می افزاید کسی که هشت سال جز خرابی، سوزاندن سرزمین های ایران و فرار نخبگان تأثیر دیگری نداشته است، امروز نمی تواند در مقام فردی مصلح ظاهر شود.

کیانوش راد در ادامه می‌گوید: احمدی نژاد به عنوان یک شهروند می تواند چنین درخواست هایی در رابطه با مقامات کشور داشته باشد و می تواند این موضوع امری عادی تلقی شود و از این جهت آقای احمدی نژاد هم مثل هر فرد دیگری می بایست اجازه طرح دیدگاه های خود را داشته باشد. اما چرا در حالی که برخی فعالان و وکلای ملت به جرم انتقاد از برخی مسئولان در گوشه زندان عمر خود را سپری می کنند، فردی مانند احمدی نژاد بی محابا و به صورت گسترده علیه سران قوا تهمت می زند؟ آیا به دلایل ناگفته نسبت به تعرضات ایشان با سکوت و مماشات برخورد می شود؟

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به اینکه هدف احمدی نژاد از سفرهای استانی و فعالیت در شبکه های مجازی چیست؟ می گوید: احمدی نژاد خود را رهبر جریانی می داند که در آینده نزدیک به صورت گسترده با ریختن در خیابان ها به فتح مناصب، مسئولیت ها و برخورد با مقامات کشور منجر خواهد شد. او تصور می کند مردم احمدی نژاد را به عنوان رهبر خود در تحولات آینده انتخاب خواهند کرد. 

کیانوش راد می افزاید: احمدی نژاد فکر می کند، او و مشایی در آینده تحولات سیاسی نقش تعیین کننده خواهند داشت، به همین دلیل نوع فعالیت ها و موضع گیری های او برای فردا اتخاذ می شود. احمدی نژاد با چنین تصوری سعی در فضا سازی تخریبی علیه نظام دارد و احتمالا یک جریان سیاسی دخمه نشین نیز تصور می کنند روزی می توانند از احمدی نژاد به عنوان ژست عدالت طلبانه و ژست برخورد با فساد استفاده کنند. همچون سید ضیاءالدین طباطبایی که در تاریخ معاصر ایران ابزار دست کسانی برای تحولات بعدی قرار گرفت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید