شب تلخ مسعود شجاعی در استادیوم آزادی +عکس و آنالیز

کدخبر: ۲۳۱۶۱۱
اقتصاد نیوز: بازگشت به لیگ برتر و ورزشگاه آزادی، برای کاپیتان تیم ملی و باشگاه تراکتور سازی خوش یمن نبود.
شب تلخ مسعود شجاعی در استادیوم آزادی +عکس و آنالیز

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، حضور همزمان مسعود شجاعی و اشکان دژاگه مقابل استقلال، اتفاقی نبود که کسی انتظارش را داشته باشند. شجاعی با بازوبند کاپیتانی، به آزادی برگشت و بازگشت خوبی نداشت. شجاعی آخرین بار، مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی به میدان رفت و یک پنالتی از دست داد. پس از آن، مدت‌ها بخاطر حواشی ناخواسته از تیم ملی دور بود و سرانجام در اردوهای خارج از کشور به تیم ملی برگشت.

حضور در لیگ برتر پس از ۱۲ سال هم، برای شجاعی از آزادی شروع شد و این ورزشگاه دوباره خاطره خوبی برای او و تیمش نساخت. تراکتور در تهران، سه گل خورد که دو گل، روی توپ‌هایی بود که شجاعی در زمین خودی لو داد و تقدیم مهاجمان استقلال کرد.

دقیقه ۲۷، تراکتورسازی در زمین استقلال صاحب یک پرتاب شد. بازیکنان این تیم، پرتاب را برای شجاعی انداختند و او توپ را به زمین خودی برد.

شجاعی تصمیم گرفت در موقعیتی خطرناک، باقری را دریبل بزند و مهاجم استقلال، توپ را از او گرفت. همین توپ تبدیل به موقعیتی خوب برای استقلال شد و تبریزی با اشتباه اهل شاخه آن را گل کرد.

مسعود شجاعی، مقصر اصلی گل دوم استقلال نبود اما دریبل زدن او در موقعیت خطرناک، فرصت حمله را در اختیار استقلال قرار داد و فرصت گل دوم را برای این تیم ساخت.

نیمه دوم شجاعی با اشتباهی بزرگتر، خودش گل سوم را به استقلال هدیه داد. فروزان توپ را در یک سوم دفاعی خودی، به شجاعی پاس داد. او هم برای پاس دادن سه مدافع دیگر تراکتورسازی را در کنارش داشت.

با این حال، او در شرایطی که توسط دو بازیکن استقلال تحت فشار بود تصمیم به دریبل زدن گرفت. این بار هم باقری، توپ او را گرفت و به تبریزی داد.

قبل از اینکه بازیکنان تراکتور بتوانند به موقعیت مناسب برگردند، فرشید اسماعیلی گل سوم را وارد دروازه فروزان کرد.

بازی دادن به شجاعی که هنوز تردیدهای زیادی درباره آمادگی جسمانی‌اش وجود داشت، تصمیم عجیبی از جانب توشاک بود. تصمیمی که باعث شد کاپیتان آن‌ها به جای گلزنی، گل‌سازی یا ایجاد موقعیت، با توپ لو دادن‌های پرتعداد، تاثیر گذاری روی گل دوم استقلال و هدیه دادن گل سوم به این تیم فصل جدید را آغاز کند.

شجاعی پس از هماهنگ شدن با تراکتور، می‌تواند تبدیل به ستاره این تبدیل شود اما حداقل شب اولش با پیراهن تراکتورسازی خوب سپری نشد. در ورزشگاهی که فعلا، در آن اوضاع بر وفق مرادش نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید