ربیعی درباره ناگفته‌های جلسه استیضاح به مردم نامه می‌نویسد

کدخبر: ۲۳۱۶۹۰
اقتصادنیوز: ربیعی گفت: درباره جلسه روز استیضاح مطالب ناگفته زیادی از شیوه اداره مجلس گرفته تا مطالب و تهمت‌های نمایندگان موافق استیضاح وجود دارد که در فرصت مناسبی آن را در قالب نامه‌ای خطاب به مردم و کارگران اعلام خواهم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علی ربیعی (وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی) روز جمعه در جلسه شورای تیتر روزنامه کار و کارگر حضور یافت.

علی ربیعی که پیش‌تر مدیر مسوول روزنامه کار و کارگر بود، با پایان دوره وزارت خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بار دیگر به روزنامه کار و کارگر بازگشت تا به نوعی، به خانه خود بازگشت دوباره‌ای داشته باشد.

گفتنی است ربیعی قصد دارد در کنار فعالیت‌های سیاسی و صنفی خود فعالیت رسانه‌ای خود را از طریق چهار روزنامه و یک خبرگزاری از سر بگیرد.

همچنین وی عصر روز استیضاح در جمع خبرنگارانی که به مناسبت روز خبرنگار در سالن تلاش جمع شده بودند، حضور یافت و با استقبال و تشویق این عده روبه‌رو شد.

ربیعی در حاشیه این جلسه گفت: درباره جلسه روز استیضاح مطالب ناگفته زیادی از شیوه اداره مجلس گرفته تا مطالب و تهمت‌های نمایندگان موافق استیضاح وجود دارد که در فرصت مناسبی آن را در قالب نامه‌ای خطاب به مردم و کارگران اعلام خواهم کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید