کدام گوشی های موبایل بیشترین طرفدار را در بازار دارند؟

کدخبر: ۲۳۲۰۶۹
اقتصاد نیوز:گوشی های سامسونگ و اپل بیشترین فروش را در بازار تجربه می کنند. بر اساس آمار جدید، این محصولات بیشترین طرفدار را در میان کاربران گوشی های هوشمند دارند.
کدام گوشی های موبایل بیشترین طرفدار را در بازار دارند؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،به تازگی PC Mag یک نظر سنجی را در میان 1555 مشتری در ایالات متحده آمریکا صورت داده است. در این نظرسنجی میزان انتظار کاربران برای گوشی های آینده کمپانی های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس این لیست کاربران بیش از هر شرکت دیگری منتظر معرفی گوشی های سامسونگ و اپل هستند. در این لیست گوشی تازه معرفی شده گلکسی نوت 9 با سهم 24 درصدی در مقام دوم قرار گرفته است. در صدر این لیست شاهد قرارگیری آیفون های 2018 اپل با سهم 42 درصدی هستیم.

نزدیک به دو سوم کاربران به کسب اطلاعات در رابطه با گوشی های سامسونگ و اپل تمایل دارند. این موضوع به معنای فروش کمتر گوشی های برندهای دیگر مانند ال جی و اچ تی سی است.

در مقام سوم این لیست گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به چشم می خورند. سهم این محصولات برابر با 7 درصد است. در مقام های بعدی به ترتیب گوشی های ال جی V40 ThinQ با سهم 4 درصد، هواوی میت 20 با سهم 3 درصد و وان پلاس 6T با سهم 2 درصد قرار گرفته اند. این نظرسنجی همچنین به عدم اهمیت گوشی های جدید برای 11 درصد رای دهندگان اشاره دارد.

از افرادی که به گلکسی نوت 9 رای داده اند، 76 درصد صاحب محصولات سری نوت سامسونگ هستند و 8 درصدی آن ها از آیفون به عنوان گوشی خود استفاده می کنند. با توجه به این موضوع این احتمال وجود دارد که برخی از کاربران گوشی های اپل در آینده جدیدترین پرچمدار سامسونگ را مورد خریداری قرار دهند. 

سامسونگ چند روز پیش از گوشی نوت 9 رونمایی کرد (گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی). این محصول در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات زیادی را تجربه نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید