این زوج آدمخوار؛ اعتراف کردند

کدخبر: ۲۳۲۱۸۹
اقتصادنیوز: یک زوج آدم خوار در روسیه از طریق یک عکس به اندام افتادند همسر مرد ۴۲ ساله به کشتن ۳۰ نفر و خوردن آن ها اعتراف کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیک صالحی؛ یک مرد ۴۲ ساله و همسرش سال گذشته در جنوب غرب روسیه دستگیر شدند گروهی از کارگران ساختمان گوشی تلفنی را پیدا کردند که در گوشی عکس این مرد ۴۲ ساله بود که دست قطع شده انسان را در دهان داشت کارگران این خبر را فوری به پلیس اطلاع دادند و پلیس رد تلفن همراه را گرفت و به خانه آن ها هجوم آودند آن هنگام تنتیش خانه جسد یک زن را داخل یک بطری شیشیه ای پیدا کردند همسر این مرد ۴۲ ساله اعتراف کرد که تاکنون ۳۰ نفر را همراه شوهرش کشته اند و سپس خورده اند در ادامه ماجرای زوج آدم خوار را بخوانید و عکسی از آن ها را مشاهده کنید.

زوج آدم خوار

«ناتالیا باکشیفا» ۴۲ ساله و همسرش «دیمیتری باکشیف» به طور اتفاقی در اکتبر سال گذشته در شهر کراسنودار، جنوب غرب روسیه دستگیر شدند. گروهی از کارگرانِ ساختمانی تلفن همراهی پیدا کردند که در آن عکسی از دیمیتری بود که دست قطع شده انسان در دهان داشت. آن‌ها به پلیس اطلاع می‌دهند و پلیس رَد تلفن همراه را می‌گیرد و به خانه‌ی آن‌ها که در میدان آکادمی نظامی روسیه قرار داشت هجوم می‌برد.

دستگیری زوج آدم خوار

آن‌ها در هنگام تفتیش خانه، جسد یک زن و بطری‌های شیشه‌ای حاوی اجزای بدن و گوشت منجمد انسان را پیدا می‌کنند.

زوج آدم خوار

دستگیری زوج آدم خوار

پلیس بقایای قربانی آخر را هم کشف می‌کند. این زن «ایلیانا» ۳۵ ساله و خدمتکار آن‌ها بوده است. این زوج از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون این جنایات را مرتکب شده اند. ناتالیا در ابتدا اعتراف کرد که سی نفر را همراه شوهرش کشته و خورده اند، اما پس از مدتی اعتراف خود را پس گرفت و گفت که ایلیانا تنها قربانی آن‌ها بوده است. پلیس در حال ادامه تحقیق درباره‌ی این زوج آدمخوار است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید