پلیس اسرائیل از یک تاجر آمریکایی بازجویی کرد

کدخبر: ۲۳۲۲۲۳
اقتصادنیوز: یک تاجر آمریکایی - اسرائیلی اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی وی را در مورد پرونده رشوه در بزرگترین شرکت ساختمانی اسرائیلی مورد بازجویی قرار داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم نوشت، مجموعه متعلق به "شری اریسون"، ثروتمندترین زن اسرائیلی-آمریکایی اعلام کرد که پلیس مبارزه با فساد رژیم صهیونیستی یکشنبه رئیس این شرکت را به همراه یکی از اعضای اجرایی گروه "افرات پلد" مورد بازجویی قرار داده است.

این شرکت در ادامه بیانیه خود آورده است: ما به طور کامل همکاری کرده‌ایم و و مطمئن هستیم که هیچ‌گونه اشتباه و خطایی از ما سر نزده است و پلیس اسرائیل نیز در نهایت به همین نتیجه خواهد رسید.

مجموعه اریسون هفته گذشته سهام ۴۷.۵ درصدی خود در شرکت "شیکون اند بینوی" را در قبال دریافت ۲۹۶ میلیون دلار به یک تاجر آمریکایی –صهیونیستی به نام "ناتی سدوف" واگذار کرد و به خاطر همین معامله متهم به دریافت رشوه شده است.

پیشتر نیز شرکت شیکون اند بینوی اعلام کرده بود که پلیس مبارزه با فساد رژیم صهیونیستی چهار کارمند آن را به خاطر پرونده دریافت رشوه در آفریقا به اشتباه مورد بازجویی قرار داده بود.

شرکت شیکون اند بینوی یک شرکت صهیونیستی متخصص در زمینه ساخت و ساز و امور زیربنایی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید