هشدار یک مدیر ورزشی به وزیر ورزش

کدخبر: ۲۳۲۲۵۴
اقتصاد نیوز:مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص جابجایی امتیاز یک باشگاه فوتبال به وزیر ورزش هشدار داد.
هشدار یک مدیر ورزشی به وزیر ورزش

به گزارش اقتصاد نیوز، رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط نفت تهران اظهار داشت:‌ما در این مدت از طریق سایت‌های ورزشی، رادیو، اخبار، اعلام کردیم که شرایط نفت شرایط خوبی نیست و این تیم بلاتکلیف است حتی نامه‌نگاری‌های زیادی از سوی اداره کل ورزش استان تهران برای وزارت نفت صورت گرفت که نسبت به مکاتبات ما بی‌تفاوت بودند. حتی نمایندگان مجلس نامه‌ای را برای شخص وزیر نفت هفته گذشته ارسال کردند. باید دید که آیا نسبت به این موضوع باز هم بی‌تفاوت هستند یا خیر.

وی در ادامه درباره اینکه آیا با توجه به اینکه امروز نفت مقابل سیاه‌جامگان بازی دارد تکلیف این تیم چه خواهد شد، گفت: صد در صد این بازی تا جایی که من می‌دانم نفت حاضر نخواهد شد و سه بر صفر به نفع مشکی پوشان به پایان خواهد رسید. ما در این هفته‌ها سعی کردیم اخبار نفت را به گوش مسئولین برسانیم اما اگر این شرایط ادامه پیدا کند سعی می‌کنیم پیگیری‌های بیشتری داشته باشیم و بتوانیم مهلتی بگیریم تا تیم نفت هفته آینده بازی کند اما نمی‌شود پیش‌بینی کرد ما فقط می‌توانیم مکاتبه کنیم و کاری کنیم که این مشکل حل شود.

گل‌محمدی در ادامه درباره اینکه آیا با این شرایط میتواند اداره کل ورزش و جوانان تیم نفت را مدیریت کند، گفت: اصلا اداره کل استان تهران نه توان تیم‌داری دارد و نه می‌تواند تیم‌داری را انجام دهد. خود مسئولین وزارت نفت باید پیگیر باشند. ما فقط می‌توانیم نامه‌نگاری کنیم و پیگیر باشیم تا تیم از وزارت نفت جدا شود و به مالکی که واجد شرایط است واگذار شود. در جریان هستید تیمی که در لیگ  سوم بازی کند ارزشش خیلی پایین است. در حال حاضر تیم نفت 30 میلیارد بدهی دارد و هیچ کسی نمی خواهد  تیمی که 30 میلیارد بدهی دارد و در لیگ دسته سوم بازی می‌کند را خریداری کند.

وی در پایان تاکید کرد: مالک اصلی وزارت نفت است و وزارت ورزش این حق را ندارد که بخواهد مالکیت نفت را به شخص دیگری واگذار کند. این اختیار در وزارت ورزش وجود ندارد. ما همچنان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا نفت از این شرایط نابسامان جدا شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید