پسر یک نماینده مجلس گوسفند دارد و چوپانی می‌کند

کدخبر: ۲۳۲۵۰۴
اقتصادنیوز؛ نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه نیز به کمپین «فرزندت کجاست؟» پیوست و گفت یکی از پسرانم گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است
پسر یک نماینده مجلس گوسفند دارد و چوپانی می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس از کار و بار ٤ فرزندش گفت.

روزنامه شهروند نوشت: «نمایش زندگی لاکچری، پر زرق‌ و برق و اشرافی فرزندان برخی مسئولان و کارگزاران نظام در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در یکی - دو‌ سال اخیر جنجال‌های فراوانی ایجاد کرده است. این وضع در دو ماه اخیر و با ماجرای عروسی لاکچری پسر سفیر ایران در دانمارک و حاشیه‌های پیش آمده بر سر سبک زندگی پسر طهماسب مظاهری، رئیس‌ کل اسبق بانک مرکزی وارد فاز تازه‌ای شده است. در ادامه پس‌لرزه‌های نمایش زندگی لاکچری آقازاده‌ها حالا برخی کاربران مجازی خواستار توضیح مسئولان کشور درباره وضع زندگی فرزندانشان شده‌اند. این توضیحات در حال حاضر ذیل هشتگی به نام #فرزندت_کجاست؟ در جریان است و تاکنون بعضی از مسئولان به این کمپین پیوسته‌اند. چند تن از مسئولان دیگر به این کمپین پیوستند و درباره وضع فرزندان خود توضیح دادند که در این گزارش به آنها هم اشاره کرده‌ایم. اما در نخستین اشاره می‌پردازیم به نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه که در گفت‌وگو با «شهروند» به این کمپین واکنش نشان داد.

قاضی‌پور: پسرم چوپانی می‌کند

نادر قاضی‌پور از دوره هشتم مجلس شورای اسلامی تاکنون نمایندگی مردم ارومیه را بر عهده دارد. این نماینده اصولگرا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در گفت‌وگو با «شهروند» به کمپین #فرزندت_کجاست؟ پیوست. قاضی‌پور گفت: من دو فرزند دختر و دو فرزند پسر دارم. هر دو دختر من تحصیلات مقطع کارشناسی‌‌ارشد دارند و خانه‌دار هستند. یکی از فرزندان پسر من دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه ارومیه است که در بیمارستان کار می‌کند. پسر دیگر من که دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد ارومیه است، گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید