ورود رسمی هوش مصنوعی به گوشی های اندروید

کدخبر: ۲۳۲۵۶۲
اقتصاد نیوز: گوگل اعلام کرده است که جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید موسوم به android Pie از فناوری هوش مصنوعی بیش‌ترین بهره را برده است.
ورود رسمی هوش مصنوعی به گوشی های اندروید

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا،  هفته گذشته بود که شرکت گوگل از جدیدترین نسخه سیستم عامل مخصوص گوشی‌های هوشمند یعنی اندروید ۹.۰ موسوم به اندروید پای به صورت رسمی رونمایی کرد تا شرکت‌های تولیدکننده موبایل بتوانند با توسعه و تطابق آن با گوشی‌های هوشمند خود در اسرع وقت دستگاه‌های الکترونیکی و محصولات خود را به اندروید ۹.۰ ارتقاء داده و به‌روزرسانی کنند.

البته گوشی‌های گوگل که سری «پیکسل» نام دارند، همواره از نخستین گوشی‌هایی هستند که به جدیدترین نسخه از اندروید مجهز می‌شوند. برندهای تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل در سراسر جهان که از سیستم عامل اندروید برای پلت‌فرم گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، موظفند هر ساله با معرفی نسخه‌های جدید اندروید توسط گوگل به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده این سیستم عامل، نسخه‌های دریافتی را با توجه به نیاز و قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند تولیدشده خود، بازطراحی کرده و سپس آن را به‌صورت همگانی در دسترس عموم کاربران گوشی‌های موردنظر قرار داده و منتشر کنند.

حالا به نظر می‌رسد که گوگل با بیشترین بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به فعالیت‌های خود بپردازند و اندروید نیز به آن‌ها پیشنهادات هوشمندانه ای دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید