نحوه مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام در مرورگر

کدخبر: ۲۳۲۵۷۷
​اقتصاد نیوز:ویدیوهای لایو اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی هستند. خوشبختانه به منظور مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام اجباری به استفاده از اپلیکیشن موبایل برنامه وجود نداشته و از طریق مرورگر وب نیز می‌توان به تماشای ویدیوهای لایو اینستاگرام نشست.
نحوه مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام در مرورگر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، امروز همه کاربران با ویدیوهای لایو اینستاگرام آشنا بوده و احتمالا حداقل چند مرتبه اقدام به ارسال چنین ویدیوهایی در حساب کاربری خود کرده‌اند. در حالت عادی نمی‌توان برای مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام به سادگی به حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی لاگین کرد و به تماشای ویدیو پرداخت. به همین دلیل باید دست به دامن یکی از افزونه‌های گوگل کروم شویم.

برای این کار نیازمند نصب افزونه Chrome IG Story بر روی مرورگر گوگل کروم سیستم دسکتاپ خود هستید. در ادامه، تماشای ویدیوهای لایو اینستاگرام اکانت‌هایی که فالو کرده‌اید از طریق کامپیوتر امکان‌پذیر خواهد شد.

مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام در کامپیوتر

اگر می‌دانید یکی از افراد دنبال‌شونده توسط شما مشغول انتشار ویدیوی لایو است، کافی است این افزونه را باز کرده و سپس آن را تماشا کنید. اگر در لحظه ورود هیچ کدام یک از صفحات فالو شده ویدیوی لایو در حال اجرایی نداشته باشند، افزونه شما را دست خالی بازنگردانده و چند مورد از داغ‌ترین و پربیننده‌ترین ویدیوهای لایو کنونی در اینستاگرام را به منظور تماشا پیشنهاد خواهد کرد.

مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام

خوشبختانه علاوه بر امکان مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام می‌توان از طریق تماشای استوری‌های عادی کاربران، همچنان با آن‌ها در ارتباط بود. البته از مدت‌ها قبل، امکان دیدن استوری صفحه‌های فالو شده از طریق نسخه وب اینستاگرام فراهم شده است، اما جمع شدن کل پکیج در افزونه Chrome IG Story، مزیت محسوب می‌شود. حتی می‌توان به صورت ناشناس بهمشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام پرداخت، چرا که به ادعای توسعه‌دهنده، نام شما در لیست افراد تماشاکننده نمایش داده نخواهد شد.

به عنوان دیگر ویژگی‌های افزونه Chrome IG Story علاوه بر امکان مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام می‌توان به جستجو بر اساس هشتگ یا موقعیت جغرافیایی، توانایی دانلود لایو ویدیوها یا استوری‌ها و همچنین تماشای لایوهای کاربران دنبال نشده توسط شما اشاره کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید