علاقه مربیان فوتبال در انگلیس به ساعت های مچی گرانقیمت +تصاویر

کدخبر: ۲۳۲۵۷۸
​اقتصاد نیوز:هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در حالی برگزار شد که بیشتر سرمربیان حاضر در این لیگ هر کدام با یک ساعت جدید روی نیمکت نشسته بودند.
علاقه مربیان فوتبال در انگلیس به ساعت های مچی گرانقیمت +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رقابت در فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس می‌تواند حساس‌تر از هر فصل دیگری باشد، چرا که در حال سرمربیان بسیار بزرگی در این لیگ حضور دارند که هر کدام از نام و شهرت زیادی بهره‌مند هستند. گواردیولا، مورینیو، کلوپ، هاجسون، پوچتینو، ساری و ... از جمله این مربیان هستند که توانسته‌اند جذابیت لیگ جزیره را به اوج برسانند.

این مربیان در هفته نخست لیگ برتر، اقدام به استفاده از ساعت‌های مچی جدید کردند که البته بیشتر آنها گرانقیمت بود. گرانقیمت‌ترین ساعت مربوط به پپ گواردیولا می‌شود. این مربی اسپانیایی در حالی منچسترسیتی را مقابل آرسنال هدایت کرد که یک ساعت به ارزش تقریبی 150 هزار پوند (معادل 2 میلیارد تومان) در دست داشت.

در این بین همه مربیان تمایلی به استفاده از ساعت گرانقیمت ندارند. برای مثال دیوید واگنر سرمربی هادرزفیلد از یک ساعت 100 پوندی استفاده کرد که در لیست سرمربیان لیگ برتری، از همه ارزان‌تر است.

در زیر تصاویر ساعت تعدادی از این سرمربیان به همراه قیمت آنها آمده است:


دیوید واگنر سرمربی تیم هادرزفیلد


مارکو سیلوا سرمربی اروتون



یورگن کلوپ سرمربی لیورپول



ژوه مورینیو سرمربی منچستریونایتد


مائوریتسیو سازی سرمربی چلسی


نونو اسپریتو سرمربی وولورهمپتون


پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی


مانوئل پیگرینی سرمربی وستهام


روی هاجسون سرمربی کریستال پالاس


اسلاویسا یوکانوویچ سرمربی فولهام


ادی هاو سرمربی بورنموث


مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید