پرسپولیس امیدوار به شکستن یک طلسم

کدخبر: ۲۳۲۶۱۳
اقتصاد نیوز: پرسپولیس در هفته چهارم این فصل لیگ برتر در حالی در تهران مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت که تابحال موفق به شکست دادن این تیم نشده است.
پرسپولیس امیدوار به شکستن یک طلسم

 به گزارش اقتصاد نیوز، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان تا حالا دو بار با هم بازی کرده‌اند که هیچ کدام از این بازی‌ها برنده نداشته است. این دو بازی به لیگ چهاردهم بر می‌گردد که تیم خوزستانی تازه لیگ برتری شده بود. نخستین میزبانی به پرسپولیس رسید و سهم هر تیم از این بازی، یک امتیاز بود.

نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۳۶ توسط حامد محمودی به گل رسید اما سرخ‌پوشان با تک گل دقیقه ۵۷ زنده‌یاد هادی نوروزی، نتیجه را به تساوی کشاندند. نوروزی تنها یک دقیقه پیش از گل‌زنی به جای میثم حسینی وارد زمین شده بود. از ترکیب آن بازی، حالا فقط حسین ماهینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی در پرسپولیس حضور دارند. بازی دوم در حالی برگزار شد که قرمزها در رده هشتم جدول بودند و نفتی‌ها تیم شانزدهم اما هر دو به یک اندازه امتیاز رسیدند. پرسپولیس نیمه اول را با گل‌های عالیشاه و علیپور دو بر یک برده بود اما در دقیقه ۹۱ گل تساوی را دریافت کرد که زننده آن گل، رضا کرملاچعب بود. از ترکیبی که در این بازی به زمین رفته بود، حالا فقط علی علیپور و امید عالیشاه در پرسپولیس هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید