مانیفست نواصولگرایی قالیباف منتشر می‌شود

کدخبر: ۲۳۲۷۱۲
اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران گفت: این ایده توسط جمعیت پیشرفت و عدالت ایران پیگیری شده و سایر اصولگرایان می توانند نظراتشان را بیان کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پیرهادی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران با اشاره به مانیفست نواصولگرایی گفت: تا دو هفته آینده مانیفست در شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران به طور کامل تصویب و منتشر خواهد شد و بعد از انتشار در مورد ابعاد آن صحبت خواهیم کرد. ما تلاش کردیم این ایده را پیگیری کنیم.

پیرهادی با اشاره به صحبت های قالیباف در مورد نواصولگرایی گفت: ایده نواصولگرایی به نام قالیباف است و بعد از انتشار حتما نظراتی را بیان خواهد کرد. این ایده توسط جمعیت پیشرفت و عدالت ایران پیگیری شده و سایر اصولگرایان می توانند نظراتشان را پس از انتشار بیان کنند.

پیرهادی بدون اشاره به ابعاد و جزئیات این مانیفست افزود: قرار نیست قبل از انتشار صحبتی در این رابطه صورت بپذیرد. آن دوستی هم که صحبت کرده بدون هماهنگی بوده و نباید این کار انجام می شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران در پاسخ به این سوال که آیا با گروه های دیگرِ اصولگرا در مورد این مانیفست رایزنی شده است یا خیر اظهار کرد: دوستان دیگر هم بعد از انتشار عمومی و با دقت، نظرات و انتقادات خود را حتما منعکس خواهند کرد، ولی بنایی برای رایزنی نبوده و نیست. این مسئله در شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت در حال پیگیری است. ما طرح های جدید و نکته هایی را در مورد ایده نواصولگرایی قالیباف داریم.

گفتی است چندی قبل یک عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران در مصاحبه ای به برخی از ابعاد مانیفست نواصولگرایی پرداخته بود.

بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم محمد باقر قالیباف طی نامه ای به جوانان از ایده نواصولگرایی و تغییر برخی نگرش ها در جریان اصولگرایی سخن به میان آورد که با واکنش های متفاوتی از سوی اصلاح طلبان و اصولگرایان مواجه شد و اینک جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اقدام به تهیه مانیفست برای این ایده کرده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید