روحانی: با بگیر و ببند مشکل اقتصادی حل نمی‌شود + فیلم

کدخبر: ۲۳۲۷۴۳
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اینکه جامعه و بازار نیاز به آرامش دارد و باید نگرانی‌ها را نسبت به آینده رفع کنیم گفت: مشکل اصلی ما مشکل اقتصادی است. مشکل اقتصادی با بگیر و ببند حل نمی‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز؛ حسن روحانی رئیس جمهوری در نشست امروز هیئت دولت تاکید کرد که ما باید به مردم کمک کنیم و مردم نیز به ما کمک کنند. باید دست به دست هم دهیم تا از این مقطع حساس عبور کنیم.

روحانی با طرح این سوال که چرا به عکس کار می‌کنیم، گفت: اول اعلام می‌کنیم که مثلا افرادی را گرفتیم و بستیم و چه کار کردیم و چه کسی را گرفتیم، چه کسی را می‌گیریم و چه کسی را خواهیم گرفت! با هر کس در این کشور تخلف و فساد کرده باید برخورد شود. این وظیفه ذاتی نیروهای انتظامی و امنیتی و قضایی است که با متخلفین برخورد کنند اما تبلیغات باید بعد از عمل باشد، به خصوص آنجا که حیثیت و آبروی مردم در میان است.

رئیس جمهور افزود: باید بدانیم امروز مشکل اول در کشور، مشکل اقتصادی است. مشکل اقتصادی با بگیر و ببند حل نمی‌شود. ممکن است بگیر و ببند در گوشه‌ای لازم باشد اما اساس آن است که باید فضا آرام شود و مردم نسبت به آینده اعتماد پیدا کنند. باید مردم بدانند آینده بدی در انتظار آنها نیست. اگر چیزی موجب نگرانی آنهاست، آن نگرانی را برطرف کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید