فوتبالیست ایرانی الاصل به باشگاه سلتیک پیوست

کدخبر: ۲۳۳۰۷۵
اقتصاد نیوز:بازیکن ایرانی – استرالیایی تیم فوتبال ملبورن سیتی که مدتی پیش با باشگاه منچستر سیتی انگلیس قرارداد بسته بود بصورت قرضی به تیم سلتیک اسکاتلند پیوست.
فوتبالیست ایرانی الاصل به باشگاه سلتیک پیوست

به گزارش اقتصاد نیوز، دنیل ارزانی هافبک هجومی و ایرانی الاصل تیم ملی استرالیا که پس از جام جهانی 2018 روسیه با امضای قراردادی بلندمدت به تیم منچسترسیتی پیوست، حالا به صورت قرضی و به مدت دو سال به تیم سلتیک رفت تا شاهد حضور این بازیکن جوان در مهم ترین تیم فوتبال اسکاتلند باشیم.ارزانی پاسپورت اتحادیه اروپا را ندارد و بنابراین ورود به یک باشگاه انگلیسی مشکل است - اما الزامات فدراسیون فوتبال اسکاتلند برای کسب مجوز کار راحت تر است و راه را برای این بازیکن متولد ایران به سلتیک هموار می کند.

ارزانی در مصاحبه با سایت باشگاه سلتیک گفت:« سلتیک باشگاه بزرگی است و تاریخ پرافتخاری دارد.این باشگاه یکی از بهترین های جهان است و من نیز هوادار این باشگاه بودم. وقتی این پیشنهاد را دریافت کردم به کار با برندان راجرز فکر کردم.با مدیر باشگاه و سرمربی گفت و گویی را از طریق چت داشتم چون می خواستم زمان آمدن را متوجه شوم. اکنون به باشگاه آمدم و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را برای باشگاه داشته باشم. بازی مقابل هواداران سلتیک عالی است و من بی صبرانه منتظر این لحظه هستم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید