دو پوشش متفاوت از الناز شاکر دوست

کدخبر: ۲۳۳۲۳۱
اقتصادنیوز: الناز شاکردوست بازیگر ایرانی در فیلم جدیدی نقش ایفا کرده او با پوشش متفاوتی عکسی را منتشر کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیکصالحی؛ الناز شاکردوست بازیگر ایرانی در سال ۶۳ متولد شده است او لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه و فوق لیسانس هنر می باشد او از سال ۸۲ فعالیت خود را در عرصه بازیگری شروع کرده است این بازیگر ایرانی با بازی در فیلم عروس فراری و کیش و مات  و قاعده بازی و … توانست به شهرت فراوانی برسد او به موسیقی و ورزش و سفر کردن علاقه زیادی دارد این بازیگر ایرانی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد او به تازگی در فیلم جدیدی نقش ایفا کرده است او عکسی را از خودش منتشر کرده است در ادامه پوشش الناز شاکردوست در فیلم جدید را مشاهده کنید

الناز شاکردوست در فیلم جدید

فیلم جدید نرگس آبیار با عنوان «شبی که ماه کامل شد» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی، نیمه اول امسال جلوی دوربین رفت.

این فیلم سینمایی روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشقِ جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

الناز شاکردوست، بازیگر این اثر سینمایی هم با انتشار تصویری از خود در این فیلم نوشت: «راه من، راه من است! ممکن است آن را با جِت بروم یا با دوچرخه، پیاده و یا سینه خیز… در هرصورت آن راه را خواهم رفت! زمین خوردن بخشى از حرکت است ولى “هدف”، تمام من است. شبى که ماه کامل شد تمام شد. مرداد١٣٩٧.»

تصاویری از الناز شاکردوست

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید