اعلام زمان رونمایی از گوشی هوشمند جدید نوکیا

کدخبر: ۲۳۳۳۵۳
اقتصاد نیوز: گوشی هوشمند نوکیا 9 پرچمدار آینده این شرکت فنلاندی محسوب می شود. بر اساس اطلاعات جدید، احتمال معرفی آن در تاریخ 21 آگوست وجود دارد.
اعلام زمان رونمایی از گوشی هوشمند جدید نوکیا

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، بخش موبایل نوکیا در حساب توییتری خود به معرفی یک گوشی هوشمند جدید در ماه آگوست اشاره کرده است. این توییت از معرفی یکی از “مورد انتظارترین گوشی ها” خبر می دهد. این احتمال وجود دارد که از گوشی هوشمند نوکیا 9 رونمایی شود (نوکیا 9 با قیمت ناقابل 1000 دلار به دست مشتری می رسد).

اکثر شرکت های مطرح در حوزه موبایل از گوشی های هوشمند خود مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 رونمایی کرده اند. در سال گذشته میلادی در ماه آگوست گوشی نوکیا 8 از سوی HMD Global معرفی شد.

شایعات در گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که از نوکیا 9 در ماه آگوست و یا سپتامبر رونمایی می شود. گزارش ها به استفاده از نمایشگر خمیده OLED، سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش، پردازندهاسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و دوربین اصلی سه گانه در گوشی هوشمند نوکیا 9 اشاره کرده بودند.

در حالی که بسیاری از کاربران منتظر معرفی پرچمدار نوکیا مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 هستند، تیزر منتشر شده از سوی این شرکت چنین موضوعی را مشخص نمی کند.

در اوایل سال جاری میلادی شرکت نوکیا از گوشی X6 به عنوان اولین اسمارت فون خود مجهز به برش نمایشگر رونمایی کرد. نسخه جهانی این گوشی هوشمند با نام نوکیا 6.1 پلاس در برخی بازارها عرضه شده است. انتظار می رود این محصول در کشورهای بیشتری عرضه شود.

حساب توییتری نوکیا در کشور هند نیز مانند حساب کاربری اصلی این کمپانی فنلاندی خبر از معرفی گوشی هوشمند جدید نوکیا در تاریخ 21 آگوست داده است. 

به تازگی برخی از نسخه های نوکیا 6.1 پلاس با شماره مدل های TA-1116 ،TA-1103 و TA-1083 موفق به کسب تاییدیه اتحادیه وای فای و بلوتوث شده اند. انتظار می رود این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی به سیستم عامل اندروید One مجهز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید