نماینده مجلس: مردم می‌پرسند اجناس احتکاری شناسایی شده، کجاست؟

کدخبر: ۲۳۳۴۸۶
اقتصادنیوز: نماینده شاهین‌شهر گفت: اگر قبول داریم یک جنگ اقتصادی در پیش است، باید یک اتاق در مقابل این جنگ و براساس اختیارات داشته باشیم. مردم سوال می‌کنند اجناسی که احتکار شده و شناسایی می‌شود، کجا هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در اخطار بند ۱۱ آیین‌نامه داخلی خطاب به علی لاریجانی گفت: در یک مردادماه یعنی بیست و هشت روز پیش تذکری داشتم مبنی بر اینکه دفتر و یا مجموعه‌ای برای دریافت نظرات نمایندگان در خصوص وضعیت اقتصادی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این یک هفته‌ای که مجلس نبود، ما به کف جامعه رفتیم و از مردم سوال کردیم که آنان چندین محور را در دستور کار قرار داشتند.

نماینده مردم شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: اگر قبول داریم یک جنگ اقتصادی در پیش است، باید یک اتاق در مقابل این جنگ و براساس اختیارات داشته باشیم. مردم سوال می‌کنند اجناسی که احتکار شده و شناسایی می‌شود، کجا هستند.

رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: در هیات رئیسه مجلس این موضوع مطرح شد، قرار شد یک دفتر مجزا برای این کار اختصاص داده شود و رؤسای کمیسیون‌ها که با آنها جلسه داریم نظرات را ارائه کنند و در این جلسات ما با یکدیگر در خصوص مشکلات بحث کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید