عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی:

آقای خاتمی همچنان از روحانی حمایت می‌کند

کدخبر: ۲۳۳۵۶۸
اقتصادنیوز؛ اسماعیل دوستی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه کارنامه روحانی پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود گفت: آقای خاتمی همچنان از روحانی حمایت کرده و تنها نگرانی خود از شرایط حاکم بر جامعه را اعلام کرد چرا که وی معتقد است، اصلاح‌طلبان باید به دولت کمک کنند اما روحانی نیز موظف است تا در کابینه خانه تکانی انجام دهد.
آقای خاتمی همچنان از روحانی حمایت می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، درباره جدایی اصلاح‌طلبان از روحانی اظهار کرد: جریان اصلاحات به هیچ عنوان خود را از دولت جدا نکرده و معتقدم که باید نتیجه حمایت خود را از رئیس دولت پذیرفته و در شرایط کنونی به وی کمک کنیم.

وی افزود: روحانی نیز باید تغییراتی اساسی در کابینه ایجاد کرده تا دولتی چابک و آشنا به مسائل روز شکل بگیرد که بتواند با انگیزه قوی پای کار آمده و به مردم خدمت کند.

دوستی درباره اظهارات اخیر رئیس دولت اصلاحات نسبت به روحانی بیان کرد: آقای خاتمی همچنان از روحانی حمایت کرده و تنها نگرانی خود از شرایط حاکم بر جامعه را اعلام کرد چرا که  وی معتقد است، اصلاح‌طلبان باید به دولت کمک کنند اما روحانی نیز موظف است تا در کابینه خانه تکانی انجام دهد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند راه خود را از روحانی جدا کنند بلکه به نقد عملکرد وی می‌پردازند تا او شرایط کشور را بهتر درک کرده و آسیب های وارده را ترمیم کند، بنده نیز معتقدم که جریان اصلاحات نباید روحانی را تنها بگذارد.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان چه بخواهند و چه نخواهند کارنامه روحانی به پای آنها نیز نوشته خواهد شد و اکنون 30 نفر از لیست امید در مجلس حضور دارند، لذا  نمی‌توانیم به صرف عملکرد این اشخاص بگوییم که این 30 نفر از اصلاح‌طلبان نیستند.

دوستی گفت: اصلاح‌طلبان باید نسبت به عملکرد خود در مجلس، شورای شهر و دولت تجدیدنظر کرده  و به فکر خدمت به مردم باشند نه آنکه سنگر خدمتگزاری رها کرده و اگرمرتکب قصوری شده اند از زیر بار آن شانه خالی کنند، معتقدم که اردوگاه اصلاح‌طلبان باید به ریل اصلی و تحقق مطالبات مردم بازگردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید