ترامپ: به تمام پرسنل کاخ سفید اجازه دادم با رابرت مولر همکاری کنند

کدخبر: ۲۳۳۵۷۸
اقتصادنیوز؛ در پی انتشار خبر همکاری «دان مک‌گن» مشاور حقوقی ریاست جمهوری آمریکا با«رابرت مولر» بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، ترامپ گفت که وی شخصا اجازه این همکاری را صادر کرده است.
ترامپ: به تمام پرسنل کاخ سفید اجازه دادم با رابرت مولر همکاری کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با انتشار توئیتی گفته است که وی به مک‌گن و تمام پرسنل کاخ سفید که از سوی رابرت مولر بازرس ویژه تحقیق درخواست گفتگو با آنها شده، اجازه داده است با مولر همکاری کنند. ترامپ همچنین گفته است که ما بیش از یک میلیون سند در این زمینه ارائه داده ایم و ادعا کرده است که این شفاف‌ترین تحقیقات در تاریخ است که بدون تبانی و محدودیت صورت گرفته است.

نیویورک تایمز نوشته است که مک‌گن به شکل وسیعی با تحقیقات مرتبط با دخالت روسیه در انتخابات آمریکا همکاری کرده است. به گزارش این روزنامه اظهارات مک‌‌گن در همکاری با مولر به تلاش های دونالد ترامپ برای کنار زدن مولر و اقدامات وی در اخراج مدیر اف‌بی‌آی مرتبط است.

دونالد ترامپ در حالی در توئیتش ادعا کرده که وی اجازه همکاری مشاور حقوقی کاخ سفید را با بازرس ویژه داده است که نیویورک تایمز در این زمینه اظهار تردید کرده است که ترامپ از گسترده همکاری مک‌گن با بازرس ویژه مطلع باشد.

ترامپ: به مشاور حقوقی کاخ سفید اجازه دادم با بازرس ویژه تحقیقات روسیه همکاری کند

نیویورک تایمز همچنین نوشته است که بندرت اتفاق می افتد یک مشاور حقوقی کاخ سفید این اندازه وسیع با بازرسان همکاری کرده باشد.

دونالد ترامپ از آغاز این تحقیقات تاکنون هر گونه ارتباط تیم کارزار انتخاباتی‌اش را با مقامات روسیه انکار کرده است. او تحقیقات رابر مولر درباره این موضوع را توطئه‌ای علیه ریاست جمهوری‌اش در نظر گرفته و خواستار پایان دادن به آن شده است.

توئیت ترامپ

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید