عضو کمیسیون شوراها:

استیضاح رحمانی فضلی به هیئت رئیسه ارسال شد

کدخبر: ۲۳۳۸۷۰
اقتصادنیوز؛ احمد علیرضا بیگی از ارسال طرح استیضاح وزیر کشور به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
استیضاح رحمانی فضلی به هیئت رئیسه ارسال شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ احمد علیرضا بیگی  در خصوص بررسی استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها و سیاست داخلی گفت: این استیضاح با حضور وزیر کشور و تعدادی از طراحان استیضاح در کمیسیون شوراها مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای کواکبیان نماینده مردم تهران با آقای قاضی پور نماینده مردم ارومیه از طرف استیضاح کنندگان در این جلسه حضور داشتند و پس از دفاعیات وزیر اعلام کردند که از پاسخ های آقای رحمانی فضلی قانع نشدند؛ بنابراین استیضاح به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد. در صورتی که در موعد مقرر حد نصاب امضای نمایندگان کاهش نیابد توسط هئیت رئیسه اعلام وصول خواهد شد.

وی با ضعیف خواندن محورهای استیضاح وزیر کشور اظهار داشت: انتصاب استانداران، قاچاق کالا، عملکرد ضعیف وزارتخانه در مراسم اربعین از موارد استیضاح وزیر کشور بود که به نظر می رسد هم اکنون جز اولویت ها و مسائل اساسی کشور نیست.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، استیضاح وزیر کشور را تلاش جریانی خاص برای انحراف عملکرد نظارتی مجلس خواند وخاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نباید نهادهای سیاسی، امنیتی کشور با استیضاح وزیر کشور دچار تزلزل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید