طوفان ووشوی ایران در اندونزی / خواهران منصوریان، عرفان آهنگریان، فرود ظفری و محسن محمدسیفی فینالیست شدند

کدخبر: ۲۳۴۱۴۸
اقتصادنیوز؛ الهه و شهربانو منصوریان، سانداکاران تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان و نیز عرفان آهنگریان و فرود نظری از تیم ملی ووشوی مردان با پیروزی مقابل رقبای خود به فینال مسابقات آسیایی اندونزی راه یافتند.
طوفان ووشوی ایران در اندونزی / خواهران منصوریان، عرفان آهنگریان، فرود ظفری و محسن محمدسیفی فینالیست شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ عصر امروز (چهارشنبه) 31 مرداد ماه 1397 در ادامه رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در مرحله نیمه‌نهایی، الهه و شهربانو منصوریان با شکست حریفان خود راهی مرحله فینال شدند.

الهه منصوریان سانداکار وزن ۵۲- کیلوگرم ایران با شکست ۲ بر ۱ "والی دیوینه" از فیلیپین به فینال بازی‌های آسیایی راه یافت. او پیش از این رقبایی از ویتنام و هند را شکست داد تا با این پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی راهی مبارزه فینال شود.

شهربانو منصوریان سانداکار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی ایران نیز توانست در ۴۴ ثانیه "بولوآنگ سوچوسا" از تایلند را شکست داده و راهی فینال این وزن شود. او پیش از این مبارزه با شکست رقیبی از ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بود.

همچنین در مبارزات مرحله نیمه‌نهایی ساندای مردان، عرفان آهنگریان سانداکار وزن ۶۰- کیلوگرم ایران توانست با پیروزی مقابل حریف خود در این محله به عنوان نخستین نماینده ساندای مردان ایران راهی فینال شود.

در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم «فرود ظفری» که پیش از این مقابل «یودی چایادی» از اندونزی و «هوانگ وان کائو» از ویتنام به پیروزی مقتدرانه رسیده بود برابر «گراول نارندر» از هند ایستاد.

ظفری در حالی که حریف سخت کوش و قدرتمندی را پیش روی خود می دید با استفاده از ضربات پا توانست امتیازات را به سود خود رقم بزند و این مبارزه را با برتری به پایان برساند. وی برای کسب مدال طلا، فردا با برنده چین و افغانستان روبرو می شود.

در وزن منهای 70 کیلوگرم، «محسن محمدسیفی» دارنده چهار مدال جهان و دو طلای بازی های آسیایی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و لائوس را مغلوب کرده بود به مصاف «هام گوان سیک» از کره جنوبی رفت و با ارائه مبارزه ای حساب شده در 2 راند پیاپی به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

پسر طلایی ووشوی ایران، فردا (پنجشنبه) برای رسیدن به مدال طلا با «شی ژان وی» چینی روی سکو می رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید