رقابت پرچمدار ال جی در برابر آیفون های 2018

کدخبر: ۲۳۴۳۹۴
​اقتصاد نیوز:زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) توسط یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای اعلام شد. ظاهرا ال جی وی ۴۰ بعد از آیفون های 2018 ارائه می‌شود تا شاهد رقابتی سخت میان LG و Apple باشیم.
رقابت پرچمدار ال جی در برابر آیفون های 2018

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، بعد از فروش نه‌چندان بالای گوشی جی 7 تینکیو، حالا ال جی تمرکز خود را روی توسعه V40 قرار داده و قصد دارد این تلفن هوشمند را با قابلیت‌های منحصر به فرد ارائه کند. اخیرا نیز خبرگزاری کره‌ای “ETNews” در گزارشی تازه، زمان عرضه ال جی وی 40 را اعلام کرده است. بر این اساس، پرچمدار آینده کره‌ای‌ها در نخستین هفته اکتبر (مهر) یا دومین جمعه ماه یعنی 12 اکتبر (20 مهر) معرفی خواهد شد. تصادفا، این تاریخ با معرفی و عرضه آیفون های 2018 اپل هم‌زمان شده است.

گفته می‌شود ال جی فروش 3 میلیون دستگاه G7 را هدف‌گذاری کرده بود، ولی تا به امروز فقط به نیمی از آن دست یافته و در حال سفارش 500 هزار قطعه برای عرضه اولیه وی 40 است. این در حالی‌ست که ال جی موفق به فروش 1.5 میلیون دستگاه V30 شده بود.

زمان عرضه ال جی وی 40

 

ظاهرا ال جی مشغول طراحی و ساخت دو نسخه از گوشی V40 است: مدل پریمیوم با اسم رمز “Phoenix” و مدلی دیگر با اسم رمز “Falcon”. هرچند، به نظر می‌رسد مدیران نتوانسته‌اند اپراتورها را برای ارائه نسخه گران‌تر متقاعد کنند. علاوه بر این، ال جی قصد فروش نسخه پریمیوم موبایل خود به گوگل را داشته، اما به نتیجه نرسیده است. به هر صورت، به نظر می‌رسد “Falcon” در واقع همان Google Pixel 3 XL باشد که مدیران 800 هزار دستگاه از آن را آماده عرضه خواهند کرد.

جدای از اشاره این خبرگزاری به زمان عرضه ال جی وی 40 ، در این گزارش به نخستین تلفن هوشمند 5G کمپانی ال جی نیز اشاره شده است. احتمالا این اسمارت فون با نام V45 با سخت افزار یکسان با G7 و V40 تولید خواهد شد تا از هزینه‌های شرکت کاسته شود. ال جی وی 45 با ماژول دوربین به کار رفته در V40 توسعه پیدا خواهد کرد و میزبان آنتن 5G نیز خواهد بود که در نتیجه آن، ضخامت دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید