فرق مواجهه ما با سلبریتی ها با اروپایی ها/ اسطوره در میان مردم

کدخبر: ۲۳۴۴۰۵
اقتصاد نیوز: می گویند شرقی ها اصولا آدم های خونگرم و احساسی تری هستند.این شاید یکی از تفاوت های مردم کشوری مثل ایران با سایر نقاط و بخصوص اروپا است.این موضوع بخوبی در خصوص حضور یک فرد مشهور و به اصطلاح سلبریتی در میان مردم بسیار گویا و روشن است.
فرق مواجهه ما با سلبریتی ها با اروپایی ها/ اسطوره در میان مردم

به گزارش اقتصاد نیوز، ایکر کاسیاس دروازه بان اسطوره ایی باشگاه رئال مادرید است که با این تیم و تیم ملی فوتبال اسپانیا به همه عناوین مهم دنیای فوتبال رسیده است. این بازیکن محبوبیت بسیار زیادی در کشور خود و سایر نقاط دنیا دارد. ایکر که در حال حاضر در کشور پرتغال و باشگاه پورتو بازی می کند اخیرا عکسی از خود درمیان مردم این شهر(پورتو) در اینستاگرامش منتشر کرده که در نگاه اول باعث تعجب خیلی از ما ایرانی ها می شود. 

برخلاف ما که هر زمان و هر جایی که یه فرد و شخصیت مشهور اعم از ورزشی ،سیاسی، هنری و... را ببینیم با هر شرایط و به هر قیمتی باید به او نزدیک شده ( گاهی حتی آویزان) وعکسی و یا امضایی ازاو بگیریم، اما این موضوع دربیشتر دیگر کشورها امری عادی محسوب می شود.

کاسیاس با خیالی راحت و به دور از هیاهو در میان مردم نشسته و رفتار روزمره آنها را تماشا می کند.مردم نیزازسروکول او بالا نمی روند و او را به زحمت ودردسر نمی اندازند.

البته که هر چهره مشهور باید خود را وام دار مردم بداند و به آنها احترام بگذارد اما گاهی استقبال مردم از این چهره ها بقدری زیاد می شود که از حد خارج شده و شخص ترجیح می دهد بصورت های دیگر درشهر و مکان های عمومی تردد کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید