سید حسن خمینی: دولت در صف اول مبارزه با دسایس دشمنان است

کدخبر: ۲۳۴۵۳۲
اقتصادنیوز: تولیت آستان مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: روزهای سختی را از حیث مسائل اقتصادی داریم که با اتکا به امید از گردنه های امروزعبور خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، سید حسن خمینی که به همراه رییس جمهوری و هیات دولت حضور داشت، پس از سخنان رییس جمهوری، حضور وی و اعضای هیات دولت را در هفته دولت به مرقد مطهر امام خمینی خیر مقدم گفت و آرزو کرد به میمنت اعیاد سعید قربان و غدیر روزهای خوبی پیش روی ملت و دولت باشد.

وی ادامه داد: روزهای سختی را از حیث مسائل اقتصادی داریم ولی روزهای سخت تری را پشت سر گذاشته ایم و می توانیم با اتکا به امید از گردنه های امروز هم مانند شرایط سختی که در سال های جنگ و بعد از آن داشتیم، عبور کنیم. روزهای خوشی را پیش رو داریم که با توجه به آن ها مسیر را بهتر و با صلابت تر ادامه خواهیم داد.

حسن خمینی خاطرنشان کرد: یکی از فلسفه هایی که برای شرور در تاریخ آورده اند که چرا خداوند شر را ایجاد می کند، در نگاه ظاهری شر هستند ولی در نگاه عمیق ممکن است خیری در آن ها نهفته باشد. شاید شری که به سبب دشمنی خارجی بر ما مستولی شده چیزی باشد و آن انسجام از دست رفته ای که می توانست پایه های نظام را در دوره ای متزلزل کند، در بین فرزندان انقلاب شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: امروز بزرگترین عامل از شرایط موجود تزریق امید و توانایی فرزندان کشور است که در راس آن دولت در صف اول مبارزه با دسایس دشمنان قرار دارد و راه مبارزه با آن بیش از هر چیزی انسجام همه نیروها و به خصوص مدیران کشور است.

تولیت آستان مرقد مطهر حضرت امام خمینی گفت: باید دست در دست هم به نیازهای واقعی مردم پاسخ مطلوب دهیم و به توانایی مسئولان در دولت و به قدرت جمهوری اسلامی و رهبری که سال ها است سکاندار مجموعه کشور بوده اند، امیدوارم. به توانمندی مردم امیدوار بوده و هستیم و خواهیم بود و از خداوند مسالت داریم انسجام و همدلی را در بین ما مستولی کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید