قدوس: می‌خواهم خودم را در فوتبال فرانسه اثبات کنم

کدخبر: ۲۳۴۵۶۷
اقتصاد نیوز:بازیکن جدید و ایرانی باشگاه آمیا فرانسه در نخستین نشست خبری خود در این تیم به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
قدوس: می‌خواهم خودم را در فوتبال فرانسه اثبات کنم

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سامان قدوس عصر روز جمعه به اتفاق کریستوف پریسه، سرمربی آمیا در نشست خبری شرکت کرد که متن پرسش‌های خبرنگاران فرانسوی و پاسخ‌های ملی‌پوش ایرانی در زیر می‌آید:

* چرا باشگاه آمیا فرانسه را انتخاب کردید؟

این یک باشگاه ایده‌آل برای من است. جاه‌طلبی‌های من و باشگاه آمیا مناسب هم هستند. بسیار خوشحالم که اینجا هستم. می‌خواهم اینجا به پیروزی برسم و به باشگاهم کمک کنم. باشگاه آمیا نیز به من کمک خواهد کرد. بنابراین این باشگاه برای من ایده‌آل است.

* آیا قبل از پیشنهاد آمیا فرانسه شناختی از این باشگاه داشتید؟

باشگاه آمیا را پیش از امضای قرارداد شناختم، زیرا مرا برای قرارداد چندین ساله می‌خواستند. در این تیم امیل کرافت (بازیکن سوئدی) را می‌شناسم. ما با هم صحبت کردیم و او هیچ چیز به غیر از خوبی باشگاه آمیا برای من نگفت. فقط چیزهای خوبی درباره باشگاه آمیا شنیده‌ام.

* شاخصه‌های مهم بازی شما چیست؟

دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. ترجیح می‌دهم تا مربیان درباره من صحبت کنند و اینکه چه فکری می‌کردند. امیدوارم که بتوانم سبک بازی خود را به نمایش بگذارم و اثبات کنم بازیکن ارزشمندی هستم. به طور دقیق می‌خواهم این کار را در تیم آمیا فرانسه انجام دهم.

* از نظر بدنی چه شرایطی دارید؟

از نظر بدنی احساس بسیار خوبی دارم و آماده هستم. در سوئد بازی‌های لیگ برتر را پیش‌رو داشتیم، به همین خاطر آمادگی بدنی من مطلوب است.

* لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) را چطور ارزیابی می‌کنید؟

لیگ بسیار خوبی است و به همین خاطر می‌خواستم به فرانسه بیایم. می‌خواهم خودم را در لیگ دسته اول فرانسه نشان دهم. این لیگ، یک لیگ سرعتی و فیزیکی است و آن را می‌پسندم.

* ارزیابی شما از نمایش باورنکردنی اخبار حضورتان در سه باشگاه پیش از انتقال به آمیا فرانسه چیست؟

باشگاه‌های زیادی مرا می‌خواستند، اما هیچ‌کدام به اندازه آمیا خوب نبودند. به همین خاطر آمیا را انتخاب کردم. انتخاب این تیم تصمیم آسانی بود، زیرا دو باشگاه اوسترشوندس و آمیا معامله مالی داشتند که پیش از این اوسترشوندس با تیم دیگری نداشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید