پزشکیان: هر دولتی روی کار می‌آمد با این مشکلات اقتصادی مواجه می‌شد

کدخبر: ۲۳۴۵۸۵
اقتصادنیوز؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با بیان اینکه درست نیست همه مشکلات را به گردن دولت بیاندازیم گفت: ما در وضعیتی قرار گرفتیم که هر دولتی هم که روی کار می‌آمد با این مشکلات اقتصادی مواجه می‌شد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه من اگر جای رئیس‌جمهور بودم در همان یک سال پیش در مجلس حاضر می‌شدم و حرف‌ها را می‌زدم، گفت: ه نظر من اصلا الزامی ندارد سؤال از رئیس‌جمهور را به این شکل سیاسی کنیم. اصولا اینکه رئیس‌جمهور هر 6 ماه و یا یک سال یک بار در مجلس حضور یافته و نمایندگان از او سؤال کنند و او پاسخگو باشد اصلا ایرادی ندارد و اتفاقا جو تفاهم و دوستی به وجود می‌آید تا اینکه بخواهیم جوی ایجاد کنیم که مثلا حالت تقابل بخواهد داشته باشد.

پزشکیان افزود: تعدادی از سؤالاتی که برای طرح از رئیس‌جمهور مطرح شده است، اصلا ارتباطی به رئیس‌جمهور ندارد.

نایب رئیس مجلس درباره مشکلات اقتصادی و محورهای سوال از رئیس جمهور گفت: همه این اقتصاد صرفا به رئیس‌جمهور مربوط نمی‌شود. ما در وضعیتی قرار گرفتیم که هر دولتی هم که روی کار می‌آمد با این مشکلات اقتصادی مواجه می‌شد. این نابسامانی را دولت ایجاد کرده است یا از خارج بر ما اعمال کرده‌اند؟

پزشکیان در ادامه گفت: قبل از رئیس‌جمهور که تعدادی همین «بگم بگم‌ها» را راه انداختند و «می‌گویند. یعنی بنده معتقدم اگر یکسری از مسائل اصولا شفاف مطرح شود بهتر از این است که گفته نشود و عده‌ای تصور کنند اینگونه است. من اگر جای رئیس‌جمهور بودم همان حرف‌هایی که می‌خواهم بیان کنم را می‌گویم و اصلا نمی‌گویم بگم بگم، بلکه می‌گفتم. گر حق را صادقانه با مردم بیان کنیم نه تنها جو متشنج نمی‌شود بلکه افرادی که می‌خواهند در این میان سوءاستفاده کنند در حاشیه خواهند ماند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید