به روزترین عکس دختر هومن سیدی + عکس

کدخبر: ۲۳۴۵۹۳
اقتصادنیوز: هومن سیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی جدید از دخترش نیل به روز کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ هومن سیدی بازیگر پرکار این روزها سینما و شبکه نمایش خانگی عکس جدیدی از دخترش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.هومن سیدی بازیگر سریال گلشیفته بعد از جدایی از آزاده صمدی ازدواج کرد و در حال حاضر یک دختر دارد.

هومن سیدی کارگردان جوانی که فیلم مغزهای کوچک زنگ زده را آماده اکران دارد سال گذشته یکی از پرکارترین های سینما بود. عکس جدید دختر هومن سیدی را در ادامه مشاهده میکنید.

عکس جدید نیل دختر هومن سیدی

دختر-هومن-سیدی

هومن سیدی و دخترش نیل

هومن سیدی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از دخترش به روز کرد و نوشت :تمام من، روزها با تو میگذرد .... ایمانم به خداوند برای دادن تو. عشق، و نقطه ضعفم در زندگی تا تو هستی همه چیز برایم کامل است...

دختر-هومن-سیدی (1)

همسر هومن سیدی و دخترش

آبان ماه سال گذشته بود که هومن سیدی با انتشار عکسی از همسر دوم و فرزندش همه را غافلگیر کرد. استوری حامد بهداد در اینستاگرام که دختر هومن سیدی را در آغوش گرفته بود ماجرای ازدواج مجدد هومن سیدی را لو داد و این هنرمند کشورمان تصویری از همسر و دخترش را منتشر کرد.

هومن سیدی کارگردان مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده جدیدترین کار سینمایی هومن سیدی است که نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی نقش های اصلی آن را ایفا میکنند. فیلم جدید هومن سیدی به زودی اکران میشود.

سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی جدیدترین سریال این بازیگر در نمایش خانگی است که با بازی مهناز افشار ، مهدی هاشمی ، سیامک انصاری ، نازنین بیاتی ، شیلا خداداد و بهاره کیان افشار جلوی دوربین رفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید