خانه عروسکی دوران کودکی ملکه الیزابت + عکس

کدخبر: ۲۳۴۸۶۱
اقتصادنیوز: به تازگی عکس هایی از خانه عروسکی ملکه الیزابت که در دوران کودکی با خواهرش در آن بازی می کردند منتشر شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیک صالحی؛ اخیرا تصاویر جالبی رونمایی شده که پرنسس الیزابت کوچک (ملکه الیزابت دوم) و خواهرش مارگارت را مشغول بازی با خانه عروسکی بزرگ در دهه ۱۹۳۰ نشان می دهد. تصاویر جالبی از ملکه الیزابت و خانه عروسکی اش را در زیر مشاهده خواهید کرد.

ملکه الیزابت و خانه عروسکی اش

این خانه مینیاتوری که با نام “خانه کوچک” شناخته می شود، در حقیقت هدیه تولد شش سالگی الیزابت در سال ۱۹۳۲ است که به گزارش نیک صالحی از طرف “مردم ولز” به ملکه آینده اهدا شده بود.

01

پرنسس الیزابت و مارگارت کوچک در مقابله خانه عروسکی

در آن زمان کلید این خانه به دست مادر او دوشس یورک سپرده شد و آرشیو عکس های سیاه و سفید پرنسس الیزابت و خواهرش مارگارت را در بیرون خانه کوچک نشان می دهد.

این کلبه کوچک با طراحی معماری به نام الموند ویلموت هفت متر طول و ارتفاع سقف آن ۱٫۵ متر است و آن را به زمین های وینزور منتقل کردند که تا این زمان از تاریخ همچنان در همانجا باقی مانده است.

02

کارگران مشغول بازسازی و مرمت مجدد خانه کوچک

خانه عروسکی مذکور مرمت شده و نسل به نسل کودکان سلطنتی این خانواده در آن بازی می کنند و احتمالا فرزندان آینده هری و مگان مارکل نیز در آن بازی خواهند کرد.

در این عکس ها می توان نمایی از دوران کودکی ملکه ۹۲ ساله را با لباس های سبک ویکتوریایی و موهای کوتاه فر دار که در جلو در این خانه ایستاده را مشاهده کرد.

03

پرنسس الیزابت کوچک و کالسکه عروسکش

این خانه حتی دارای زنگ، پادری مخصوص به خود است و ملکه و خواهرش ساعت ها در این خانه کوچک بازی می کردند.

در تصویر دیگری از این مجموعه الیزابت با یک اسب و کالکسکه در لندن به همراه پرستارش مشاهده می شود.

 

04

ملکه الیزابت و پرستارش در کالسکه

البته ساخت این خانه چندان هم بدون دردسر نبوده است، زمانی که این خانه را داخل ترانزیت قرار دادند، عایق تارپولین آتش می گیرد و سقف خانه و تعداد زیادی از الوارهای خانه در آتش سوزی از بین می رود. ولی یکی از کمپانی های بیمه که پرداخت اجسام مینیاتوری را نیز در تبصره های خود داشتند، خسارت آن را تقبل می کند.

تصاویری نیز نشان می دهد که کارگردان شب و روز بی وقفه مشغول تعمیرات ساختمان خانه کوچک شدند تا آن را در پارک بزرگ وینزور، برای الیزابت دوباره بازسازی کنند.

خانه عروسکی ملکه الیزابت در کودکی

05

کلبه عروسکی دوران کودکی ملکه الیزابت

06

مورگان ویلموت به اسکار دیوید برای بازسازی این خانه پس از آتش سوزی تبریک می گوید

07

ملکه الیزابت دوم در کودکی

08

پرنسس الیزابت کوچک و خواهرش مارگارت

09

ملکه الیزابت و خانه عروسکی اش در زمین های وینزور

010

یک خانه کوچک واقعی با لوازم مینیاتوری برای بازی ملکه الیزابت

011

اجاق گاز و ماشین لباسشویی در خانه کوچک ملکه

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید