غیب‌پرور خطاب به رئیس‌جمهور: نامه زدیم و پاسخ نگرفتیم

کدخبر: ۲۳۴۸۷۸
اقتصادنیوز؛ غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان، با اشاره به سخنان حسن روحانی مبنی بر اینکه «دولت را تنها نگذارید»، خطاب به رئیس جمهوری گفت: بیش از یک سال است که به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده، نامه زده و در تربیون‌های مختلف اعلام کرده‌ایم ولی پاسخی دریافت نکرده‌ایم.
غیب‌پرور خطاب به رئیس‌جمهور: نامه زدیم و پاسخ نگرفتیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ غلامحسین غیب پرور طی سخنانی در اجلاسیه شهدای اصناف، کارمندان و کارگری در استان البرز با اشاره به افزایش مشکلات اقتصادی مردم گفت: مشکلات اقتصادی جامعه فزونی یافته اما بین پاسداری از اصل انقلاب و انتقاد فرق است. مردم پای این انقلاب که ادامه قیام امام حسین (ع) است ایستاده‌اند و تردیدی نداشته و ندارند.

وی با اشاره به صحبت اخیر رییس‌جمهور مبنی بر این‌که "دولت را تنها نگذارید" گفت: بیش از یک سال است که به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده، نامه زده و در تربیون‌های مختلف اعلام کرده‌ایم ولی پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: شما اگر بخواهید تنها نیستید؛ فرهیختگان بسیج در اصناف، پزشکی و صنعت و اقشار مختلف بسیج در خدمت شما هستند اما راه بسته است، راه را باز کنید بسیج متعلق به نظام و نسخه شفابخش است. شما بخشی از توانایی بسیج را در عرصه سازندگی و در زلزله کرمانشاه دیده اید و مردم حلاوت خدمت رسانی بسیج را چشیده‌اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در دو هفته گذشته بسیج به موضوع احتکار کالاهای اساسی ورود کرده و همه نتایج آن را دیدند اما هنوز مبارزه ادامه دارد و مسئولان باید تا رسیدن کالاهای احتکار شده به دست مردم تلاش خود را ادامه دهند.

وی در پایان ضمن «داعشی» خواندن احتکار کنندگان افزود: کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند همانند داعش هستند و به مردم رحم نمی‌کنند ولی در مقابل، اصناف و بازاریان ما غیرتمند و دلسوز مردم هستند و نقش خود را در به ثمررساندن انقلاب اسلامی و کمک به دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید