تانک های هوشمند هم از راه رسیدند+عکس

کدخبر: ۲۳۴۸۹۵
اقتصاد نیوز:وزارت دفاع رژیم صهیونیستی از تولید تانک های هوشمند مرکاوا به نام Merkava Mk 4 خبر داده که از هوش مصنوعی بالایی برای شناسایی اهداف دشمنو مقابله با آنها برخوردارند.
تانک های هوشمند هم از راه رسیدند+عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، وزارت دفاع رژیم صهیونیستی از تولید تانک های هوشمند مرکاوا به نام Merkava Mk 4 خبر داده که از هوش مصنوعی بالایی برای شناسایی اهداف دشمنو مقابله با آنها برخوردارند.

این اولین بار در جهان است که تانکی با این ویژگی ها و مجهز به حسگرهای هوش مصنوعی تولید و ساخته می شود و می تواند در پیشبرد ماموریت های تهاجمی به سربازان و نیروهای پیاده کمک کند.

تانک های هوشمند هم از راه رسیدند

رژیم صهیونیستی اولین بار در سال 1978 تانک مرکاوا را تولید و عرضه کرد و آن را به تجهیزات زرهی قدرتمندی برای حفاظت مجهز کرد. با حذف توپ شلیک این تانک می توان آن را به یک نفربر زرهی سریع نیز مبدل کرد و این هم از قابلیت های خاص تانک یادشده می باشد.

Merkava Mk 4 که قرار است از سال 2020 به طور آزمایشی مورد استفاده قرار بگیرد تا 30 درصد از توان عملیاتی بیشتری برخوردار است و می تواند با سرعت و دقت بیشتری اهداف عملیاتی را شناسایی کرده و مورد حمله قرار دهد. رایانه های این تانک می توانند داده های جمع آوری شده را با خدمه و دیگر تانک های در حال فعالیت به اشتراک بگذارند.

این تانک مجهز به کلاهخودهای واقعیت مجازی است که دید 360 درجه سربازان از محیط اطراف را ممکن می کند. لذا میتوان از این تانک برای پیشبرد اهداف آموزشی نیز استفاده کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید