جشن افتتاحیه نمایش سرحدات لیر و تقدیر از گلاب آدینه + عکس

کدخبر: ۲۳۵۰۶۵
اقتصادنیوز: در جشن افتتاحیه نمایش سرحدات لیر با حضور هرمندان مشهور از گلاب آدینه بانوی توانمند سینما ,تئاتر و تلویزیون تقدیر به عمل آمده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیک صالحی؛ مراسم بزرگداشت گلاب آدینه بانوی صحنه های تئاتر در مراسم افتتاحیه ى نمایش سرحدات لیر در رستوران مطبخ برگزار شد. از جمله هنرمندانی که در این مراسم حضور داشتند می توان به گلاب آدینه , الهام پاوه نژاد , نگار عابدی  , متین ستوده , مریم معصومی , نیلوفر پارسا , مرجانه گلچین , نگین صدق گویا و … اشاره کرد. نیک صالحی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای گلاب سینمای ایران تصاویری از افتتاحیه این نمایش را برای شما جمع آوری کرده که در ادامه مشاهده می کنید

نمایش سرحدات لیر

متین ستوده نوشت : مراسم افتتاحیه تئاتر ( سرحَدّاتِ لیر ) در کنار نگار نازنینم و خانوم گلاب آدینه ی دوستداشتنی که مراسم تقدیر از هنر ایشان در حوزه ی هنر هم برگزار شد ، گلاب بانوی هنر ، جواهر صحنه های تئاتر و پرده ی نقره ای✨⭐️✨

01

هنرمندان در مراسم افتتاحیه یک نمایش

02

نگار عابدی , گلاب آدینه , متین ستوده

الهام پاوه نژاد نوشت :سه جشن فرهنگی در یک شب! دو‌شب پیش بخت یارم بود در روزهای تلاش برای ادامه و از پانیفتادن‌ها ، در شادمانی چند اتفاق فرهنگی کنار دوستانم و‌شریک باشم.

جشن افتتاح نمایش #سرحدات_لیر که در تاتر مستقل به روی صحنه آغاز شده است و کنسرت #مهران_مدیری به نفع شیرخوارگان ، اما زیباترین دلیل بزرگداشت و‌قدردانی از بانویی بود که حضور و وجودش انگیزه و شوق و امید برای من و ماست… بانویی که افتخار داشتم کنارشان در موارد مختلف از داوری تاتر تا بازی در سه کانه اورنگ باشم و‌همیشه از عطرِ احساسشون جان بگیرم.

بانو #گلاب_آدینه همیشه قدردان و سپاسگزار مهر و لطف‌تان بوده و هستم . شما بیش از درخشش‌های مداوم هنری‌تان، برای من نماد صبوری، پشتکار و امید هستین.آرزوی سلامتی و دل‌شادیتان را دارم… بی‌اندازه دوستتان دارم. ممنون از نگار جانم برای دعوت با آرزوی درخشش در اجرای جدیدش با سپاس از علیرضا لاجورد عزیز برای عکس‌هایش و ممنون از معصومه جانم که سلفی‌های ماندگارش برای ما خوشایندترین خاطرات را ثبت می‌کند.

03

گلاب آدینه , الهام پاوه نژاد , مرجانه گلچین , معصومه کریمی

04

هرمندان در افتتاحیه نمایش سرحدات لیر

بیشتر بدانید : مراسم تقدیر از گلاب سینمای ایران

شب گذشته مراسم افتتاحیه ى نمایش «سرحدات لیر» همراه با بزرگداشت گلاب آدینه در رستوران مطبح برگزار شد

در این مراسم بهروز غریب پور، مرجانه گلچین، همایون ارشادى، حمیدرضا صدر، الهام پاوه نژاد، شبنم قلى خانى، اتابک نادرى، محمد نادرى، امیرحسین رستمى، مارال فرجاد، نگین صدق گویا، احسان کرمى، نیما کرمى، نورا هاشمى، سیاوش اسعدى، لاله صدیق، معصومه کریمى، مجید توکلى، عقیق، متین ستوده، دنیا مدنى، نیلوفر پارسا، حضور داشتند.

05

نگار عابدی و دخترش

06

سلفی هنرمندان در افتتاحیه یک نمایش

نمایش کمدى-درام «سرحدات لیر» از ١ شهریور هر شب ساعت ٢٢ در سالن مستقل به روى صحنه مى رود.

بازیگران «سرحدات لیر» بر اساس ورود به صحنه: نگار عابدی، روزبه حصاری، نگین ابدالی، علی آرتین، آتیه جاوید، نسیم اسدپور، محمد قاعدی و نادر فلاح

07

الهام پاوه نژاد , گلاب آدینه , مریم معصومی

08

نیلوفر پارسا

09

الهام پاوه نژاد و نگار عابدی در نمایش سرحدات لیر

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: باقر سروش(بر اساس لیرشاه شکسپیر)، کارگردان: مهتاب شکریان، تهیه کننده: امیررضا زمردی، مدیر تولید: سیامک باحجب، ‌‎دستیارکارگردان و برنامه ریز: پژمان چهره‌، منشی صحنه : نازنین پرداختیم،‌‎جانشین تهیه: هاتف کلاته، ‌‎طراح لباس: الهام شعبانى‌، طراح صحنه : اصغر خلیلى، ‌‎طراح گریم: مرتضی کهزادى‎، طراح نور: حسن محمدی فرانى، ‌‎مشاور حرکت: علی براتى، روابط عمومى : مهسا همتى، ‌‎عکس و تیزر : علیرضا لاجورد، طراح پوستر و بروشور: محمد صادق زرجویان‎.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید