عضو فراکسیون امید:

فراکسیون امید محکوم به حمایت از روحانی است

کدخبر: ۲۳۵۰۷۱
اقتصادنیوز؛ احمد بیگدلی، عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: اعضای فراکسیون محکوم به حمایت از دولت در جلسه سوال از رئیس‌جمهور هستند.
فراکسیون امید محکوم به حمایت از روحانی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ احمد بیگدلی عضو فراکسیون امید مجلس گفت: فراکسیون امید صبح فردا سه‌شنبه برای هماهنگی های لازم جهت حمایت از دولت در جلسه سوال از رئیس‌جمهور تشکیل جلسه خواهد داد.

وی با بیان اینکه تعاملات دولت با مجلس کم شده است، گفت: علیرغم کم لطفی‌هایی که دولت در حق اعضای فراکسیون امید دارد، اعضای فراکسیون محکوم به حمایت از دولت در جلسه سوال از رئیس‌جمهور هستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید اظهار داشت: دولت با فراکسیون امید به عنوان حامی اصلی رئیس جمهور در انتخابات  روابط ویژه ای نداشته است، تنها دو جلسه رئیس جمهور با هیات رئیسه فراکسیون داشته که آن جلسات هم نتایج قابل توجهی نداشته است.

بیگدلی گفت: اعضای فراکسیون با رئیس‌جمهور یا معاون اول یا وزرا جلسه‌ای برای حل مشکلات نداشته اند. روابط دولت و فراکسیون امید یک طرفه است، وقتی دولت مشکلی داشته به فراکسیون آمده است، همین عدم تعامل و ارتباطات یک طرفه اکثر اعضای فراکسیون امید را دلخور کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: دیروز  مجلس نشان داد در حال تبدیل به مجلسی مستقل است که فرای نظر فراکسیون‌ها عمل کند. فراکسیون امید رسما نظر خود را مبنی بر مخالفت با استیضاح اعلام کرد، فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلان هم نظر خود را اعلام کردند اما نمایندگان مستقلا بر اساس تشخیص خود رای دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید