کدام امام جمعه 2 ساعت در شبانه‌روز می‌خوابد؟

کدخبر: ۲۳۵۳۴۵
اقتصادنیوز؛ امام جمعه مشهد در پاسخ به این سوال که چه تفریحی را بیشتر می‌پسندید گفت: تمامی تفریحات را می‌پسندم مثل گردش، دیدن فیلم و موسیقی در حد مادون ابتذال را می‌پسندم و مخالف نیستم. اما واقعیت این است که بنده در حال حاضر فرصت خوابیدن هم ندارم و در شبانه‌روز 2 ساعت بیشتر نمی‌خوابم. بنده حتی اکنون مباشر خواب نیز نیستم.(باخنده).
کدام امام جمعه 2 ساعت در شبانه‌روز می‌خوابد؟

به گزارش اقتصادنیوز؛ احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در گفت‌وگو با تسنیم به سوالات مختلفی پاسخ داد.

وی درباره انتقاداتش نسبت به مسائل تفریحی و فرهنگی گفت: ما یک بحث مبنایی داریم که اگر حل شود بقیه مسائل حل است. مشهد شهر زیارتی است و مسافر مشهد زائر و مشهدی هم مجاور است. هیچ شهری، شهروندش را مجاور نمی‌گویند و مجاور هم یعنی همسایه. جمعیت مشهد را بین شهروند و گردشگر تقسیم نمی‌کنند. اینجا شهر امام رضاست و این هویت باید محفوظ باشد. برنامه‌هایی که با این هویت منافات ندارد باید صورت بگیرد اما برنامه‌های اباحی‌گری نباید اجرا شود.

وی ادامه داد: شادی حرام نیست؛ برنامه کبوترانه آستان قدس شادی نیست؟ چون اسم خدا دارد شادی نیست، حتما در شادی باید فساد و فسق و فجور باشد؟ ما با فسق و فجور مخالف هستیم و نه با شادی.

علم‌الهدی درباره رابطه‌اش با فیلم و سینما گفت: سینما و تئاتر ابزار است و مثل چاقو است. کسی با ابزار دشمن نیست ما با برنامه حرف داریم. یک فیلم اثرش می‌تواند در پرورش دینی مردم از یک ماه رمضان تبلیغات دینی من بالاتر باشد. کسی نمی‌تواند منکر معجزه هنر هفتم شود. موسیقی به عنوان یک هنر در استخدام ارزش‌های دین اثر بالایی دارد ما با ابتذال مخالفیم. من ضدهنر نیستم و این را ثابت کرده‌ام.

وی درباره فرزندان خود گفت: مجموع فرزندانم با نوه‌‌ و نبیره 27 نفر هستند. هفت فرزند دارم. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع تقریب است؛ فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رئیسی است؛ فرزند سوم بنده که دختر است دکتری فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می‌کند؛ فرزند چهارم که پسر است سردفتر اسناد رسمی در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام‌نور مشغول است؛ فرزند ششم دکتری ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز دکتری مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید