استیضاح وزیر آموزش و پروش به هیئت رئیسه ارجاع شد

کدخبر: ۲۳۵۳۴۷
اقتصادنیوز؛ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش و ارجاع طرح استیضاح وی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
استیضاح وزیر آموزش و پروش به هیئت رئیسه ارجاع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز پس از پیگیری و ادامه بررسی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از پاسخ‌های وی به 16 سوال مطروحه از سوی نمایندگان قانع نشدند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، افزود: اکثریت نمایندگان متقاضی استیضاح از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند لذا کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارش را به هیئت رئیسه ارجاع خواهد داد تا در مورد زمان اعلام وصول آن و در دستور قرار گرفتن مجلس تصمیم‌گیری کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به محورهای 16 گانه این طرح استیضاح اشاره کرد و گفت: کاهش اعتبارات آموزش و پرورش، کاهش اعتبارات نوسازی و بازسازی مدارس، تضعیف دانشگاه فرهنگیان با گرفتن نیروهای خدماتی، جعل مطالب در کتب درسی، ورود زودهنگام دانشگاه فرهنگیان به تبلیغات انتخاباتی، عدم پایبندی به برنامه‌های ارائه شده در روز رأی‌اعتماد، بی‌توجهی به زبان محلی، عدم پذیرش مسئولیت در مورد حوادث برخی مدارس، سوءمدیریت در برخی مدارس و ... برخی از سوالات مطروحه از سوی این نمایندگان به شمار می‌آید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید