تصاویری از نخست وزیر روسیه پس از دو هفته غیبت از انظار عمومی منتشر شد + عکس

کدخبر: ۲۳۵۴۲۶
اقتصاد نیوز: نخست وزیر روسیه روز سه‌شنبه برای نخستین بار پس از دو هفته غیبت از انظار عمومی، در دفتر کار خود حضور یافته و تصاویری از وی هنگام دیدار با فرماندار یکی از مناطق در خبرگزاری‌ها منتشر شده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ روزنامه «گازیتا.رو» امروز نوشت: اواخر شب گذشته در خبرگزاری‌های رسمی روسیه سه عکس جدید از "دمیتری مدویدیف" نخست وزیر روسیه منتشر شده که در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور ماه) گرفته شده و او را در دفتر کار خود و در دیدار با یک مقام روس نشان می‌دهد.

دمیتری مدویدیف پیش از این برای مدت دو هفته از انظار عمومی ناپدید شده بود که سئوالاتی را درباره علت این مسئله بوجود آورده بود. سخنگوی دفتر نخست وزیری روسیه علت این غیبت را جراحت وی در نتیجه یک تمرین ورزشی که نامیده نشد، توضیح داده بود.

نخست وزیر روسیه در طول این مدت از تاریخ 14 آگوست در جلسات کابینه وزراء حضور نیافته و حتی در نشست مهم دومای دولتی روسیه درباره بررسی  اصلاحات در زمینه حقوق بازنشستگی در کشور شرکت نکرده بود.

885898_831

تا اینکه روز سه شنبه (دیروز) وی در دفتر کار خود با فرماندار موقت منطقه «نیژگوراد» دیدار نموده تا مسایل مربوط به آغاز سال جدید تحصیلی در منطقه را مورد بررسی قرار دهد.

در سه تصویری که از مدویدیف منتشر شده، آثار هیچ نوع جراحت ورزشی که مشخص باشد، دیده نمی‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک