ناکارآمد نشان دادن دولت یک اشتباه استراتژیک است

کدخبر: ۲۳۵۴۶۱
اقتصادنیوز: استاندار قزوین گفت : تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دولت توسط برخی جریان های سیاسی یک اشتباه استراتژیک است که به ضرر نظام تمام می شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه آبیک افزود: همه جریان ها و احزاب متعلق به نظام هستند و اگر مشکلی برای نظام پیش آید دیگر اصلاح طلب و اصولگرا باقی نخواهد ماند.

این مسئول گفت: امروزه دشمنان کارآمدی یا ناکارآمدی نظام را مطرح کرده و تلاش می کنند بگویند که نظام متکی به دین ناکارآمد است.

وی ادامه داد: اینکه در داخل کشور نیز عده ای دنبال اثبات ناکارآمدی دولت هستند جای تعجب دارد چون تابلوی کارآمدی یک حکومت دولت است و اگر تلاش برای ناکارآمد نشان دادن آن صورت بگیرد بدون شک به ضرر نظام تمام خواهد شد.

استاندار قزوین گفت: مسئولیت مدیران دراین شرایط بسیار بیشتر است و باید با تلاش و ارتباط بیشتر با مردم تلاش کنیم مردم در دستگاه ها سرگردان نشوند و اگر کاری از دست ما برنمی آید برای آنان توضیح دهیم که حتما نیز از ما خواهند پذیرفت.

زاهدی خاطرنشان کرد: اگر مردم ببینند صادقانه با آنها رفتار می کنیم با ما همراه خواهند شد.

استاندار قزوین یادآور شد: مهمترین سرمایه ما برای حفظ نظام مردم هستند که در دوران جنگ آن را امتحان کردیم و در این قضیه موفق و سربلند بودیم.

وی ادامه داد: باید این سرمایه اجتماعی را افزایش داده و اعتماد مردم را با صداقت و عملکرد خوب خود جلب کنیم.

زاهدی با اشاره به وضعیت شکل گیری انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب در دوره ای شکل گرفت که شرق و غرب دین را افیون جامعه می دانستند و هیچ تحلیلگر سیاسی در سطح دنیا فکر نمی کرد که یک ملت با تفکر دینی انقلاب کرده و به نتیجه برسد.

استاندار قزوین اضافه کرد: انقلاب مهم ترین تحول تاریخ سیاسی جامعه ما را رقم زد و یک رژیم سلطنتی 2500 ساله را به یک حکومت مردمی تبدیل شد.

زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم وحدت در میان مسئولان و مردم، افزود: مشی وحدت جویانه و انسجام و همدلی خوبی میان مسئولان ما از امام جمعه، فرماندار،اعضای شورای تامین و دستگاه های اجرایی وجود دارد که مایه برکت است.

وی افزود: اگر ما با هم باشیم قطعا خداوند نیز با مسئولان خواهد بود و می توانیم در عین برخورداری از سلیقه های سیاسی مختلف در کنار هم اهداف خود را دنبال کنیم.

استاندار قزوین همچنین با تبریک هفته دولت افزود: افتخار می کنیم که شهید رجایی این شهید شاخص دولت و نظام جمهوری اسلامی اهل قزوین بوده و در این استان پرورش یافته است.

وی گفت: اگر در تاریخ 40 ساله نظام جمهوری اسلامی شهید رجایی را به عنوان یک الگو بپذیریم می توانیم یک عقب گرد کرده و با بررسی منش ایشان ببینیم امروز در کجا قرار داریم.

استاندار قزوین اظهار داشت: متاسفانه امروز بسیار با سیره شهید رجایی فاصله داریم و باید تلاش کنیم با پیروی از منش و روش ایشان خود را به حد مطلوب برسانیم.

شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید