نمایندگان مجلس درباره افزایش اجاره مسکن تذکر دادند

کدخبر: ۲۳۵۴۶۵
اقتصادنیوز: شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره افزایش بی رویه اجاره مسکن، نوسان قیمت آلومینیوم و عدم عرضه آن دربازار و افزایش قیمت خودرو تولید داخلی به مسئولین تذکر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علیرضا محجوب و نادر قاضی پور نمایندگان تهران و ارومیه درباره افزایش بی رویه کرایه منازل در مراکز استان‌ها خصوصاً پایتخت به وزیر کشور تذکر دادند.

محجوب و قاضی پور همچنین در تذکر دیگری به وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خواستار کنترل قیمت انواع میوه در بازار شدند.

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان و هشت نفر از نمایندگان دیگر هم به محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از نوسان شدید قیمت آلومینیوم و عدم عرضه آن در بازار تذکر دادند.

همچنین عباسعلی پوربافرانی و همایون هاشمی نمایندگان نائین و میاندوآب در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توضیح محمد شریعتمداری درباره علت افزایش بی رویه قیمت خودرو تولید داخلی و لزوم درنظر گرفتن تدبیر برای کاهش قیمت ها شدند.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان هم درباره عدم اجرای قانون مربوط به شهرداری‌ها در راستای تبدیل روستاهای بالای3 هزار نفر به شهر تذکر داد.

نظر افضلی نماینده نهبندان و سربیشه هم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار مدیریت صحیح واگذاری واحدهای مجتمع گلخانه 56 واحدی شهرستان نهبندان که از محل اعتبارات سفر رهبر انقلاب در راستای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال راه اندازی شده بود، شد

همچنین علی اکبری نماینده بجنورد به رییس جمهوری درباره عدم پرداخت مطالبات گندم گاران تذکر داد.

شهاب نادری نماینده اورامانات در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار پرداخت حق بیمه معلمان حق التدریس به سازمان تامین اجتماعی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید