نباید به فکر انتقام از دولت بود

کدخبر: ۲۳۵۵۵۴
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز جز اتحاد و کمک به دولت برای رفع مشکلات راهی دیگری وجود ندارد، گفت: اکنون نباید به فکر انتقام گیری و تسویه حساب های سیاسی باشیم تا بتوانیم کشور را به جلو ببریم.
نباید به فکر انتقام از دولت بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی مطهری روز پنجشنبه در آیین جشن عید غدیر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان افزود : کشور در شرایط سختی قرار دارد و دولتمردان برای رفع مشکلات به صورت شبانه روزی تلاش می کنند. 

وی با اشاره به این که گرچه ممکن است بگوییم در بحث عرضه ارز و طلا سوء مدیریت هایی بوده و بهتر می شد عمل کرد، اظهارداشت : در چنین شرایط سختی که دشمن با فشارهای بانکی، مالی و تحریم ها در صدد آن است که مسئولان را به جان هم بیندازد و مردم را به اعتراض وادار کند، همه با هوشیاری برای شکست این توطئه متحد شویم و مقاومت کنیم. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در شرایط کنونی کشورهای اروپایی و دیگر کشورها از تک روی آمریکا از خروج برجام ناراحت و در پی یافتن راهی برای داد و ستد با ایران هستند، گفت : این موضوع نشانه ای از سیاست های درست ایران است و مثل گذشته نیست که دنیا علیه ایران متحد بودند.

مطهری یادآور شد : اگر قبل از خروج آمریکا از برجام، گروه های سیاسی در حفظ برجام با هم متحد بودند، از مواهب آن بهتر می توانستیم استفاده کنیم و ترامپ به راحتی نمی توانست از آن خارج شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود : با توجه به مشترکات زیاد، اکنون همه مسلمانان باید با وحدت در مقابل دشمنان مشترک دین اسلام ایستادگی کنند.

وی با اشاره به این که برخی فقط به دنبال بحث های سیاسی در کشور هستند که آن هم در جایگاه خود لازم است ، اضافه کرد : پرداختن به بحث های اعتقادی و فکری در بین مردم به خصوص در بین دانشجویان موجب می شود افکار و اندیشه های آنان گرفتار افکار و مکتب های بیگانه نشود.

شهرستان گلپایگان با افزون بر 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید