وارث پیراهن رونالدو در رئال مادرید/ با قلبم بازی می کنم! + عکس

کدخبر: ۲۳۵۷۰۷
اقتصاد نیوز:خرید جدید کهکشانی‌ها به هواداران معرفی شد و پیراهنی که تا پیش از این به رونالدو تعلق داشت را از آن خود کرد.
وارث پیراهن رونالدو در رئال مادرید/ با قلبم بازی می کنم! + عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اسپانیا، دیروز باشگاه رئال مادرید از جدیدترین خرید خود ماریانو دیاس رونمایی کرد.

ماریانوی 25 ساله که در خط حمله بازی می‌کند، پیش از این یک بار حضور در رئال مادرید را تجربه کرده بود. او که مخصوص آکادمی باشگاه رئال مادرید است تا سال 2016 در این تیم حضور داشت و در آن سال به لیون پیوست اما در قراردادش با این تیم فرانسوی بندی قرار گرفت که به کهکشانی‌ها اجازه می‌داد او را به سانتیاگو برنابئو برگرداند و امروز این اتفاق رخ داد و او تا سال 2023 دوباره به سفیدپوشان مادرید متعهد شد.

این اما تنها اتفاق خوشایندی نبود که برای ماریانو رخ داد چرا که او پیراهن شماره 7 رئال مادرید را هم از آن خود کرد، پیراهنی که تا فصل گذشته در اختیار کریستیانو رونالدو، رکوردار گلزنی کهکشانی‌ها قرار داشت.

دیاز در جلسه معارفه خود گفت: برخی از اسطوره های باشگاه رئال مادرید را نام می‌برم و من امروز استرس دارم. امروز یک روزی استثنایی برای من است و چیزی جز تشکر ندارم. تشکر می‌کنم که به من فرصت این را دادید تا پیراهن بهترین باشگاه جهان را برتن کنم. با تمام وجودم و قلبم برای کمک به تیم عمل خواهم کرد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید